czwartek, 27 czerwca 2013

Flaming make-up! Dzikie wyzwanie - tydzień 4

I przyszedł czas na kolejne zwierze z Orlicowego "dzikiego wyzwania". Tym razem makijaż w stylu flaminga -czyli różowo ;) Ja jednak ten róż postanowiłam przełamać fioletem, aby nie było tak nudno i mdło. Co z tego wyszło - oceńcie same. Oto moja inspiracja:


I moja interpretacja ;) Niedługo na blogu pojawi się instrukcja krok po kroku.


Do wykonania makijażu wykorzystałam:
*podkład Catrice "Photo Finish",
*puder sypki Hean,
*baza pod cienie Hean,
*biała kredka Rimmel,
*cień neonowy róż z paletki Sleek Acid,
*fioletowy i bladoróżowy cień z pateki Technic,
*biały cień Kobo,
*eyeliner Wibo,
*tusz do rzęs Essence.


A w przyszłym tygodniu - ŻABA! Czyli zielono, zielono i jeszcze raz zielono ;)

15 komentarzy:

  1. literówka Orlicy , a makeapik super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Omamuniuuu <3
    najlepszy jaki widziałam do tej pory !!! <3
    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafne porównanie i super makijaż!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O BOŻE!!! :D Jestem zachwycona!! Najlepszy z tych wszystkich :D Boskie połączenie kolorów i w ogóle miodzio!!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam :D swietny makijaz:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny make up! Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę, że już w pełni możesz się cieszyć wakacjami i jesteś spokojna. mnie jeszcze czeka trochę stresu. Za żel pod prysznic z Balea zapłaciłam 5 zł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)