piątek, 28 czerwca 2013

Lekcja makijażu: papużkowy makijaż

Jakiś czas temu pokazywałam Wam makijaż w stylu papugi wykonany na "dzikie wyzwanie". Obiecałam Wam wtedy stepik, oto i on ;) W końcu znalazłam czas i przygotowałam opisy do zdjęć. Jeszcze raz całość:


1. Na powiekę nakładamy bazę pod cienie (Hean).


2. Na środek powieki nakładamy białą kredkę (Rimmel) i delikatnie rozcieramy.


3. W wewnętrzny kącik aplikujemy żółty, matowy cień (Kobo nr 103).


4. W załamanie powieki aplikujmy czerwony pigment (cień) i delikatnie rozcieramy (Kobo pigment nr 403).



5. Ciemnym, matowym, fioletowym cieniem rysujemy cieniutką kreseczkę i wyciągamy ją ku górze w zewnętrznym kąciku (Sleek Curacao "Purple haze").


6. Na dolnej powiece, w zewnętrznym kąciku aplikujemy intensywny, niebieski cień (Sleek Curacao "Blue lagoon").


7. Na środku dolnej powieki dokładamy neonowy zielony cień i delikatnie rozcieramy go z niebieskim (Sleek Acid).


8. W wewnętrzny kącik dokładamy żółci użytej do górnej powieki (Kobo nr 103).


9. Linię wodną podkreślamy białą kredką (Rimmel).


10. W zewnętrznym kąciku, tuż pod fioletową kreską malujemy białą kreseczkę kredką (Rimmel). Można delikatnie przyprószyć ją białym cieniem.


11. Tuszujemy rzęsy (Essence) i po krzyku, gotowe! ;)


I jeszcze raz całość:

21 komentarzy:

  1. Ale dużo pracy!
    Jak pięknie Ci to wyszło! Bardzo mi się podoba ukazanie makijażu na zdjęciu nr 11 ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę,że różowy u kogoś ładnie na oku wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie ci wyszedł, idealny na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, wakacyjny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Bardzo barwny blog! Trafiłam przypadkiem i na pewno będę zaglądać częściej! Zdecydowanie obserwuje! A na razie idę uzupełnić braki we wcześniejszych postach, myślę że natrafię na niejedną inspiracje! Pozdrawiam serdecznie Pola! <3

    Polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle piękny efekt!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam zawsze problem z ładnym nałożeniem w załamaniu powiek, nigdy mi nie wychodzi ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna z Ciebie papużka : ) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, chyba nie odważyłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż, lubię takie kolorystyczne szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny makijaż, podziwiam Twoje umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje tutoriale, bo jak wiesz nie jestem mistrzem makijażu, a tutaj ładnie przedstawione krok po kroku mam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny makijaz i konkretny tutorial :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)