poniedziałek, 10 czerwca 2013

Urodzinowy wpis ;)

Witam :*

Dziś troszeczkę inny post niż wszystkie ;) Tematyka urodzinowa nie dotyczy samego bloga, a bardziej mnie ;P Od dziś jestem 23-latką :) Odkąd skończyłam te słynne 18 lat to czas jakoś szybciej zaczął biec i przecieka mi przez palce. Ale nie będę tu narzekać, ja w swojej skórze czuję się bardzo dobrze i to ile mam lat na papierku wcale nie robi mi różnicy ;)

Troszkę pochwałkowy post, bo pokażę Wam urodzinowe prezenty, którymi zostałam obdarowana (dzień jeszcze się nie skończył, ale już raczej nic nie przybędzie). Sama bardzo lubię oglądać i czytać takie posty, więc sama dodam podobny :) Całościowo:

Jak widać, sporo tutaj ciuszków, ale i kosmetyków nie zabrakło (dzięki madaleine90) :*

I zbliżenie na poszczególne rzeczy:
*dwa topy z House z neonową kieszonką, z dekoltem na plecach:
 *tuniczka miętowa ze Stradivariusa z rękawkiem 3/4 i a'la ćwiekami na ramionach:
 *morelkowy t-shirt New Look, ślicznie wygląda z białymi spodniami ;)
 *czerwone spodenki z mankietami House:
 *ukochane Versace Bright Crystal: <3 p="">
 *dwa naszyjniki z House:
 *kosmetycznie (żele pod prysznic, masło do ciała i micel):

I bonus ;) Moje dzisiejsze foto, specjalnie dla Was ;) Z nową fryzurką, z nowymi ubrankami i dodatkami (tylko twarz nadal ta sama :)):

Ja uciekam, bo niestety ciemne chmury znów się zbierają i będzie chyba ulewa (oby nie), bo wiele osób z mojej okolicy została zalana i mam już dość tej pogody, buuuu!
Buźka! :*

22 komentarze:

  1. Sto lat ! Sto lat ! :D
    A dzisiaj akurat mój blog obchodzi 1 urodzinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia marzeń życzę:) Piękne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. po raz n-ty juz zycze Ci najlepszego i spelnienia marzen! :) ;*
    kolor bluzki ładnie podbija Ci kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty :) Mnóstwa kosmetyków życzę :D
    Ja odkąd skończyłam 18 to jakoś nie mogę się przyzwyczaić, jeśli ktoś się pyta muszę się zastanawiać ile tych lat mam, ciągle myślę, że 18, a już przecież 20 :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wszystkiego najlepszego, samych pięknych chwil uśmiechu radości, życzliwych ludzi w ogół Cb. spełnienia marzeń i czego tylko sobie życzysz :*
    A nagrody wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa cudności :D Najbardziej podoba mi się miętowa bluzeczka i naszyjniki :D Jestem ciekawa zapachu, bo ja mam Crystal Noir i uwielbiam <3.
    Kochana po raz kolejny spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego Kochana !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spełnienia marzeń :) bardzo ładne prezenty, zwłaszcza bluzeczki i naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego !!!!!
    świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sto lat życzę :) a bluzeczka miętowa i łososiowa ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe prezenty :)
    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat Kochana!:) Świetne prezenty!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjniki, okropnie mi się podobają!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co najlepsze,kolorowe i mega kosmetyczne! :)
    świetne prezenty ;)
    też lubię takie wpisy :P :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego śliczne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  17. AAAAAAAA naszyjniki! Wszystkiego naj naj naj :*

    OdpowiedzUsuń
  18. te neonowe kieszonki coś w sobie mają, ale do mnie nie do końca przemawiają..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)