środa, 24 lipca 2013

Butterfly makeup - dzikie wyzwanie tydzień 8

I nadszedł już ostatni tydzień dzikiej zabawy. Ostatnim zadaniem było zmalowanie makijażu w stylu motyla. Początkowo byłam przekonana, że taki makijaż będzie bardzo kolorowy, wręcz tęczowy. Ale nawet nie wiecie jakie było moje zdziwienie, gdy szukając inspiracji w internecie i widziałam motele w smutnych, stonowanych kolorach. Ale w końcu udało mi się znaleźć takiego, który zaskoczył mnie swoimi kolorami i od razu wiedziałam, że to ten którego szukałam :)

Tradycyjnie już, moja inspiracja i oczko:


Starałam się wykorzystać wszystkie barwy: czerwień i pomarańcz, żółć, zieleń i błękit. Pojawiła się także czarna kreska i biała linia wodna. Myślę, że wykorzystałam tę inspirację maksymalnie :) Ale efekt końcowy pozostawiam Wam do oceny:


I jeszcze zbliżenia na oczka:

25 komentarzy:

  1. motyl przepiękny tak samo makijaż ja też posiadam neonową paletkę i coś wykombinuje nią

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że wykorzystałaś wszytstkie barwy :D Podoba mi się ten pomarańcz w wewnętrznym kąciku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również ten pomarańcz szczególnie urzekł. Piękny barwny makijaż :)

      Usuń
  3. wow piękną kolorystykę dobrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny makijaż, inspiracja motylkiem udała się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie Ci w takich kolorowych oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny ten makijaż - letni, wakacyjny, kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupił je na tzw "rynku" który jest u nas raz w tygodniu;) Dał całe 2,50 za sztukę!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna interpretacja... <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale Ci wyszła ta interpretacja :) piekne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny i staranny makijaż <3
    bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ulubione kolorki! Śliczne pastele! Ahh, ta precyzja! Motylem jestem aaa..:D Pozdrawiam i zapraszam do siebie Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)