środa, 17 lipca 2013

Dzikie wyzwanie po raz siódmy - chrabąszcz

Znów przyszedł czas na makijaż na dzikie wyzwanie. To już przedostatni tydzień i obowiązywał nas przemiły owad - chrabąszcz. Szczerze powiedziawszy ciężko było mi coś wymyślić, wyszło takie troszkę nie wiadomo co, ale kolorystyka utrzymana. W ten oto sposób powstał wieczorowy, chrabąszczowy makijaż :)




Dziś strasznie aparat nie chciał ze mną współpracować i wyszły jakieś dziwne zdjęcia. A Wy wykonałyście już swoje chrabąszcze? ;)

17 komentarzy:

  1. oo ten makijaż jest cudowny! chciałabym być tak pomalowana na panieńskie przyjaciółki, które mam jutro ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pędzelek w łapkę i maluj ;) Nie jest taki trudny ten makijaż, w załamanie i powyżej nałóż szaro-srebrny cień, poniżej ciemną zieleń ze złotymi drobinkami, a na wewnętrzny kącik biel. Dolną powiekę podkreśl pomarańczowo-czerwonym cieniem ;)

      Usuń
  2. makijaż piękny, duuużo przyjemniejszy dla oka niż ten wstrętny chrabąszcz ;p
    chociaż ten jest dziwnie kolorowy, u mnie są takie brązowe skorupiaki zawsze :/ i jest ich peeeełno... na szczęście już się "skończyły" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj wiem o których mówisz ;) Ale ten wydał mi się najładniejszy z całej zgrai i dlatego padło na niego ;)

      Usuń
  3. świetnie wyszło, bardzo ładne cienie, napisz proszę jakich użyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, głównie w ruch poszła tutaj paletka Sleek Bad Girl i marmurkowy cień z Essence (złoty+zielony+czerwony), na dolną powiekę nałożyłam pomarańcz i czerwień :)

      Usuń
  4. Ja bym dodała trochę takiego iskrzącego zielonego :D Co by kolorowiej było :D Ale to pewnie wpływ na mnie ma lato ;DDD I tak mi sie podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tam sporo zieleni, ale mój aparat dziś się mnie nie słuchał i nie chciał Wam jej pokazać :P

      Usuń
  5. bardzo ladny makijaz! uwielbiam taki smokey :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o chrabąszczowe wyzwanie to naprawdę niełatwa sprawa :)
    pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również już link podesłałam, po zdjęciach nie widać ,twojego problemu z aparatem ja zanim wykonam to udane to chyba 1000 prób masakra nie mogę sobie ustawić, przesłony ,potem ,czas za długi albo za krótki , po prostu mnie szlak trafia jak mam wstawiać make up

    OdpowiedzUsuń
  8. no taki chrabąszcz mi,się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)