wtorek, 30 lipca 2013

Dzikie wyzwanie - podsumowanie akcji

Niecałe dwa miesiące temu wystartowało wyzwanie u Orlicy, którego tematyka dotyczyła mniej lub bardziej dzikich zwierząt. Zadaniem uczestniczek było zmalowanie makijażu bądź manicure o danej tematyce. Na wykonanie swoich prac miałyśmy tydzień i w ten oto sposób powstało 8 ciekawych prac, na której przynajmniej część, pewnie bym się nie pokusiła.

Na zakończenie zabawy chciałabym zrobić małe blogowe podsumowanie i przypomnieć sobie i Wam wszystkie moje prace wykonane na ten projekt.



















Który zwierzęcy makijaż najbardziej Wam się spodobał?
Lubicie takie akcje? Bierzecie w nich udział?

31 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie piękne:) masz talent kobitko oj masz:)

      Usuń
  2. też chciałabym umieć się tak malować... mi się chyba najbardziej podoba... papuga, flaming i motyl :D

    OdpowiedzUsuń
  3. chrabąszcz i motyl bardzo mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie makijaże wyszły Ci świetnie :D nie potrafie wybrac jednego bo wszystko mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne makijaże podoba mi się tój syl moty i tygrys najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie śliczności :))) chciałabym mieć taki talent :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się u Ciebie sprawdza lakierek ? :)

      Usuń
  7. Kameleon i chrabąszcz to moje typy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi flaming najbardziej się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne, podobają mi się bardzo :)

    zapraszam na rozdanie !

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie piękne, ale mój ulubiony to chrabąszczowy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie super ale nadal pozostaje w zachwycie dla Flamingowego makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudne cudowności *.*
    Ja jestem taka zachwycona, że nie mogę się zdecydować, który naj, wszystkie są cudowne ;)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie śliczne, nie da się wybrać najładniejszego. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tygrys, papuga i motyl najlepsze, ale wszystkie cudowne :) masz talent i... oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ! Gratuluję talentu, fenomenalne makijaże :) I ile kreatywności super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tygrys i motyl urzekły mnie najbardziej, są piękne, szczególnie motyl w sam raz na lato.
    Moje pędzle również pochodzą z allegro, jest to zestaw 21 pędzli Sei Magnifica :) Mam je już od 2 lat i nic złego się z nimi nie dzieje, tak jak piszesz czasem zgubią włoski ale rzadko się to zdarza :) Chociaż nie są jakieś profesjonalne to jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  17. tygrys i flaming, moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nienawidzę robactwa, ale chrabąszcz w Twoim wydaniu to coś! I wąż - to moje faworyty ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie tez dziś podsumowanie :) szkoda, ze zabawa już się skończyła :( piękne są Twoje makijaże, a najbardziej do gustu przypadła mi papuga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podoba mi się papuga i flaming :):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy udało Ci się zwyciężyć w tym wyzwaniu:)? Dryg i talent do wizażu to masz! Nie pozostaje nic innego jak czekać na więcej!:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie Pola <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Motyl jest piękny, ale na codzień zbyt odważny chyba ;d Za to chrabąszcz i tygrys, idalnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie prześliczne ale mnie się najbardziej podoba kameleon ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)