wtorek, 2 lipca 2013

Kum, kum...czyli dzikiego wyzwania tydzień piąty!

I kolejna odsłona dzikich wariacji na powiekach. Tym razem bardziej swojsko i po naszemu - ŻABA! :) Ogólnie rzecz biorąc nie za bardzo przepadam za tymi zwierzakami, ale muszę przyznać, że sa bardzo inspirujące ;) Miałam kilka pomysłów na makijaż w tym stylu, ale ostatecznie postawiłam na spokojną i dzienną wersję. Może nawet troszkę przekonałam się do zieleni na moich oczach?



I moja interpretacja żabiego make-up'u ;)



Makijaż łatwy i szybki do wykonania. Jeśli chcecie, to mogę zrobić do niego stepik ;)

23 komentarze:

  1. Twoja żabka na oku prezentuje sie bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. UWIELBIAM TWOJE MAKIJAŻE I KRESKĘ! ;)
    Ejjj nieźle z tym G i innymi produktami :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ;* masz żabo, może zamienisz się w księcia :D
    czym malujesz tak cienka ladna kreske? linerem w pisaku czy w żelu?

    OdpowiedzUsuń
  4. super , ślicznie, ja lubię zielenie a na twoim oczku także ślicznie sie prezentuje :0

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się mimo iż zadziwiłam się, że wzorowałaś się na żabce hihi :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to jesteś niesamowita <3 chciałabym, żebyś kiedyś mnie pomalowała

    aa wzrostu mam coś około 158 cm rano, czyli wieczorem jeszcze mniej.. ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż zieloniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! W takim makijażu bez problemu bym wyszła nawet na zakupy :D. Zapraszam na nową notke ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa, ten żabciowy makijaż mi się bardzo podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! :D Choć ja bym jeszcze dodała trochę więcej zieleni :D

    Lata praktyki czy jakieś kurs z wizażu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Tylko i wyłącznie praktyka i metoda prób i błędów ;) No i oczywiście podglądanie innych dziewczyn na blogach i vlogach ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Wygląda świetnie! Myślę, że świetnie będzie się komponował z moimi piwnymi oczami:) Widzę, że sprawy związane z make up'em to Twoja smykałka. Wszelakie tajniki poznałaś sama?:) Pozdrawiam Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie ;* Wszystkiego uczyłam się sama metodą prób i błędów :) Na początku podglądałam mamę, a potem dziewczyny na blogach i vlogach ;) Ale jeszcze dużo mi do nich brakuje :P

      Usuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)