czwartek, 4 lipca 2013

Lekcja makijażu: Flaming make-up!



Witam! Dziś kolejny wpis z cyklu "lekcja makijażu". Tym razem padło na znanego już flaminga ;) Do wykonania tego makijażu wykorzystałam m.in. paletkę fioletów z Technic. Poniżej ponumerowałam kolory cieni, aby łatwiej było Wam je znaleźć w swoich zbiorach ;) Kolory z gwiazdeczkami zostały przeze mnie wykorzystane w tym makijażu.



Do wykonania makijażu wykorzystałam:
*podkład Catrice Photo Finish,
*puder sypki Hean,
*baza pod cienie Hean,
*biała kredka Rimmel,
*baza pod cienie Hean,
*paletka cieni Technic (fiolety),
*biały cień Kobo,
*eyeliner Wibo,
*tusz Essence.


1. Na powiekę nakładamy bezę pod cienie (Hean).


2. W wewnętrznym kąciku aplikujemy białą kredkę (Rimmel).


3. Delikatnie rozcieramy palcem, aby na powiece było jej "po równo" :)




4. Na środek powieki nakładamy pudroworóżowy perłowy cień (Technic nr 10).


5. Zewnętrzny kącik podkreślamy neonowym różem i wyciągamy go do załamania powieki (Sleek Acid).


6. Załamanie powieki podkreślamy ciemnym, fioletowym perłowym cieniem (Technic nr 2).


7. Nabieramy na duży pędzel do rozcierania (Hakuro H77) ciemno-lawendowy cień (Technic nr 3) i rozcieramy fiolet w załamaniu powieki. 


8. Wewnętrzny kącik rozświetlamy białym matowym cieniem (Kobo nr 101).


9. Zewnętrzny kącik dolnej powieki podkreślamy fioletowo-granatowym cieniem (Technic nr 1).


10. Na środek dolnej powieki aplikujemy ciemny, perłowy fiolet (Technic nr 2) i rozcieramy z bielą i granatowo-fioletowym cieniem.


11. Na górnej powiece malujemy kreseczkę czarnym eyelinerem (Wibo) i bardzo delikatnie wyciągamy ją ku górze.


12. Tuszujemy rzęsy. Gotowe!


I obydwa oczka:

24 komentarze:

  1. Super, że zrobiłaś stepik :D Nie sądziłam, że technic ma taki fajny pigment :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że to zależy od cienia. Ale o tym więcej już niedługo w recenzji tej paletki ;)

      Usuń
  2. Ale piękny! Uroczy :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzy mi się z latem i dobrą zabawą :)
    Obserwuje i czekam na wiecej ;)

    amartamowila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny *O* też bym chciała się nauczyć kiedyś tak pięknie malować <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed Tobą! ;) Cienie w ruch i próbuj, nic się samo nie wydarzy :P

      Usuń
  5. świetny stepik, wydaje się łatwe nawet dla średnio wprawnej ręki ;) muszę popróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przydatne porady :)
    piękne oczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy:) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny, bardzo podoba mi się takie połączenie kolorów :) A paletka kusi *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. ten intensywny róż mnie czaruje

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, ze pokazalas to "od kuchni" ;) podziw, bardzo precyzyjna robota!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, aż żal, że nie mam takich umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż! I świetnie, że pokazujesz, jak go zrobić! Na pewno spróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boziuuu *.* Jestem zachwycona *.* w ogole jak te cienie ładnie na oku wygladaja o.O
    I jak to na zdjęciach ładnie pokazałaś!
    Uwielbiam te Twoje step by step ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. ach bardzo mi się podoba ten makijaż! tylko zastanawiam się na jaką okazję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)