poniedziałek, 29 lipca 2013

Makijaż: Brązowy dzienniaczek


Hej :*

Jak kochani dajecie sobie radę z tymi okropnymi upałami? Ja siedzę w domu jak w ciemni - rolety zasunięte, okno zamknięte w ciągu dnia, żeby ten okropny upał nie wdzierał się do pokoju. To pierwsze tak bardzo ciepłe dni w tym roku, a już i tak pewnie większość z nas ma już tego dosyć ;)

W ciągu kilku ostatnich dni robiłam małe porządki w komputerze i aparacie, i tym oto sposobem natknęłam się na wiele zdjęć makijaży, których jeszcze nie miałyście okazji oglądać. Troszkę się tego nazbierało, ale postaram się wszystko opublikować i być już na bieżąco ;)

Dziś przychodzę do Was z wynalezionym dzienniaczkiem wykonanym paletką Au Naturel od Sleek. Nie pamiętam już niestety, których dokładnie cieni użyłam :( Ale jeśli będziecie chciały, to postaram się zrobić stepik z jakimś brązowym makijażem na dzień.



I całość. Niestety jakieś dziwne światło było i nie do końca zdjęcia oddają realne kolorki ;( Ale ogólny zarys jest i widać jak oczy mają się do całości twarzy ;)


33 komentarze:

  1. masz cudowne rzęsy, lubię taki makijaż, delikatny w odcieniach złota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* To zasługa maskaru - tutaj była to bodajże maskara Catrice, którą jakiś czas temu recenzowałam tutaj: http://iv90-jewellery.blogspot.com/2013/06/recenzja-catrice-maskara-lashes-to-kill.html

      :*

      Usuń
  2. ja sama najczęściej mam taki makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż :D uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię takie upały, ale bez przesady! wczoraj na plaży było 41 stopni w słońcu.. z wody wyjść nie chciałam xd
    makijaż jak zwykle jest cudny <3 na co dzień idealny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w weekend byłam nad wodą. W planach miałam choć chwilkę się poopalać, ale nie było nawet takiej opcji. Albo siedziałam w wodzie, albo pod drzewkiem w cieniu z gazetką w ręce ;)

      Usuń
  5. rzęsy ! piękne :)

    zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. idealny do wszystkiego i na każdą okazję ;)

      Usuń
  7. śliczny, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W taką pogodę trzeba być nieźle wytrwałym, by wyjść z domu w pełnym makijażu c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czy ktoś tutaj chodzi w pełnym "umundurowaniu" przy ponad 30 stopniach? :P Ktoś chyba tutaj nie przeczytał treści posta :)

      Usuń
  9. Uwielbiam makijaże w odcieniach brązu - idealnie nadają się na dzień, jak i na wieczorne wyjście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, za to je uwielbiam. Nie trzeba się głowić jakie kolory połączyć - wystarczy połączyć brąz z beżem i gotowe ;)

      Usuń
  10. oj moje kolorki :) bardzo ci pasuja ale latem dawaj wiecej kolorowych makijazy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki brązowy makijaż chyba każdemu by pasował ;) Ok, następnym razem postaram się dodać coś bardziej szalonego ;)

      Usuń
  11. Bardzo ładnie podkreślone oko, niby delikatnie a jednak. Oj tak, wszyscy czekaliśmy na ciepło a teraz po 2 dniach mamy DOŚĆ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jest ten makijaż :) a ja kocham takie upały i dla mnie one mogą trwać i trwać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny:) Zrob jakis nudziak krok po kroku ja kocham sie w takich makijazach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się ;) Jak wena dopisze to już niedługo taki post się pojawi na blogu :)

      Usuń
  14. Niesamowity dzienniak, w takim najczęściej chodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja chętnie sięgam po brązy - są dla mnie takie uniwersalne.. może nie na codzień, bo codziennie się nie maluję, ale na szybkie wyjścia są jak znalazł ;)
    pięknie wyglądasz! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Ale słodzisz kochana :) Dziękuję

      Usuń
  16. Uwielbiam takie delikatne brązy :) Masz piękne oczy

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze wykonuję dzienne makijaże w odcieniach brązu. Twój wyszedł bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)