poniedziałek, 22 lipca 2013

Manicure: Kobaltowe pazurki Golden Rose

Dziś chciałam pokazać Wam jeden z moich ostatnich nabytków - kobaltowy lakier do paznokci marki Golden Rose z serii Rich Color. Lakier ten kupiłam na allegro, wybrałam jeszcze dwa inne kolory z tej serii. Są to moje pierwsze podejścia do tego lakieru i obecnie jestem w fazie testów - za jakiś czas pojawi się recenzja tych trzech produktów. 

A teraz zostawiam Was ze zdjęciami lakieru Golden Rose Rich Color nr 49:





I zdjęcie bez lampy - zobaczcie jak pięknie się błyszczy:


A czy Wy macie jakieś lakiery z tej serii? Jesteście z nich zadowolone?

21 komentarzy:

  1. super kolor :) jak dla mnie to Chabrowy

    OdpowiedzUsuń
  2. to już wiemy jakie pazurki miałaś podczas nauki słówek na egzamin :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne lakiery ale kolor nie mój

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham lakiery Golden Rose , sama mam 3 z tej serii, a ten jest śliczny :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. na tak pięknym kształcie paznokci jak Twój każdy lakier wygląda ślicznie, co tu dużo mówić?! ;-)


    pozdrawiam serdecznie i oczywiście zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło, jeśli odwiedzisz mojego bloga! ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kobaltowy kolor! Jest on naprawde "twarzowy" (a raczej panokciowy :D). Ślicznie :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz śliczne, równe paznokcie :) ten kolor wygląda na nich bosko

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne paznokcie ! I kolor wow ;) super się prezentuje na twoich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakierów z GR nie miałam jeszcze, ale dzisiaj kupiłam sobie lakier w podobnym kolorze z Sensisque i mam nadzieję, że będzie równie ładnie się prezentował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam róż i dla mnie to jest ideał, a co najważniejsze szybko zasycha i łatwo się aplikuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam wszelkie niebieskości na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)