piątek, 26 lipca 2013

New in: paletka Sleek Showstoppers

Zapewne już niektóre z Was widziały, że udało mi się ostatnio wygrać rozdanie u JuliaMakeUpGirl (a te z Was, które nie widziały zapraszam na mojego Fb, abyście mogły być ze wszystkim na bieżąco). :) Nagrodą w tym rozdaniu była paletka Sleek Showstoppers. Tak, tak, wiem, kolejna już Sleekowa paletka, kiedy ja to wszystko zużyję.

Paletka ma śliczne kolorki, ale muszę się przyznać, że jak oglądałam jej zdjęcia w internecie to specjalnie nie zapałałam do niej miłością - myślałam "ot, taka tam, bez szału". Ale jednak szał jest i to spory ;) Ma przepiękne kolory, bardzo oryginalne - takie, których jeszcze nie mam w swojej kolekcji.

Dosyć pisania, czas pokazać Wam to cudo:




I jeszcze nazwy poszczególnych cieni - z tego co się dowiedziałam, to nazwy zostały pomieszane na tej przezroczystej foli, którą otrzymujemy w komplecie. Zatem podaję odpowiednie nazwy, takie jakie powinny być:

Jak pewnie zauważyłyście, nazwy cieni są nazwami poprzednich paletek. Mam trzy z tych wymienionych paletek i żaden z cieni nie odpowiada żadnemu kolorowi w danej paletce - więc nie ma się co obawiać o zdublowane kolory. Te cienie mają za zadanie oddawać ogólny charakter paletki.

A Wy co myślicie o tej paletce? Macie ją w swoich zbiorach?

35 komentarzy:

  1. Prześliczne kolory, uwielbiam taki granat ;) z pewnością stałby się moim faworytem !

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne, brokatowe odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. oh so special jest boski <3 teraz czekam na jakieś makijaże z udziałem tej paletki :)
    i dzięki za miłe słowa ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam okazji jej testować, ale pierwszy makijaż wykonany przy jej pomocy z pewnością już niedługo pojawi się na blogu ;)

      Usuń
  4. Gratuluję wygranej, kolory naprawdę cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. paletka jest prześliczna, kolorki jak dla mnie idealne

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne cienie - myślę, że wykorzystasz je na wiele okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama mam palety z tej firmy i jestem z Nich bardzo zadowolona :) Choć nie jestem zwolenniczką brokatowych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamierzam kupić tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie pożałujesz, w rzeczywistości wygląda jeszcze ładniej ;)

      Usuń
  9. Kochana - a no i cichutko bo remont miałam i8 czasu nie było ogólnie brakuje mi czasu na blogowanie teraz na wakacjach ale postaram się to jeszcze dziś zmienić ;)
    Dziękuje że pytasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ją i bardzo lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolorki :D
    Chętnie bym taką paletkę przygarnęła :D może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka bardzo wpadło mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna paletka :) chcę ją :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Im więcej palet, tym więcej propozycji wizażu! Ja jestem zdecydowanie za ziemistymi kolorkami:) Dziękuje za miły komentarz i zapraszam ponownie! Pozdrawiam Pola <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcienie brązu są uniwersalne i pasują na każdą okazję, i do wszystkiego ;) Ale ja czasem lubię zaszaleć z kolorem i na pewno cienie się nie zmarnują ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  15. super paletka, bombowe odcienie !

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję kolory mnie urzekły sama sobie muszę taką sprawic;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje. Już widzę kolory których używałabym najczęściej ;) Piękne odcienie!
    Ale zaciekawiły mnie pędzle z drugiego planu, bo widzę, że część z nich są identyczne jak moje... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle w kubeczku pochodzą z allegro od użytkownika Mery Macom, mam je od listopada i cały czas dzielnie mi służą. Czasem zdarza im się zgubić kilka włosków, ale na szczęście nie zdarza się to zbyt często.
      Początkowo byłam z nich baaaardzo zadowolona, ale odkąd kupiłam sobie dwa pędzelki z Hakuro zaczynam dostrzegać ich minusy, ale nie jest z nimi aż tak źle, żebym miała je wyrzucić :P
      A Ty jakie masz pędzle? :)

      Usuń
  18. Kolory storm i bad girl są przepiekne...;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejusiu jaka boska paletka! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie sie prezentuje a najlepiej bohemian

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)