środa, 3 lipca 2013

Recenzja: Marion - żel peelingujący do ciała "Biała czekolada z pomarańczą"

Jakiś czas temu chwaliłam się Wam paczuszką od firmy Marion. Wśród kosmetyków do testów znalazł się żel peelingujący do ciała o zapachu białej czekolady i pomarańczy.

Cena: 4zł
Pojemność: 100 ml
Zapach: biała czekolada z pomarańczą
Gdzie kupić? dostępny w drogeriach (np. Natura).


Od producenta:
"Formuła żelu peelingującego oparta została na kompleksie kondycjonującym skórę oraz mikrogranulkach, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. Subtelny zapach białej czekolady i pomarańczy zapewnia przyjemne uczucie świeżości oraz dodaje pielęgnacji zmysłowego charakteru. Żel poprawia ukrwienie i koloryt skóry. Sprawia, że skóra staje się bardziej miękka, gładka i elastyczna. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry z wyjątkiem bardzo wrażliwej. Efekt - skóra doskonale oczyszczona, wygładzona i pachnąca".



Moja opinia:
Żel zamknięty został w niewielkiej, przeźroczystej buteleczce z wygodnym zamknięciem na "klik". Dzięki temu zawsze wiemy ile produktu nam pozostało i kiedy należy udać się do sklepu po kolejne opakowanie ;) Samo opakowanie jest łudząco podobne do opakowań peelingów innej marki.


Pomysł na kompozycję zapachową bardzo ciekawy, sama bym nie wpadła na takie połączenie. Oczywiście jak tylko przeczytałam jak ma pachnieć to szybciutko podniosłam wieczko. Wow! - to pierwsze co sobie pomyślałam. I od razu przypomniało mi się, że gdzieś coś tak pachniało (niestety do tej pory sobie nie mogę przypomnieć co to było, ale chodzi o coś słodkiego do jedzenia). Jednak zapach nie jest duszący, a nawet troszkę pobudza i orzeźwia.

Jego konsystencja jest raczej średnio gęsta. Ma on kolor pomarańczowy i zawiera ciemne drobinki peelingujące. A jak jego działanie? Jest to żel peelingujący, a nie peeling, więc nie można tutaj oczekiwać mega ścierania. Żel ładnie myje i delikatnie ściera martwy naskórek. Jest idealny do masażu ciała, do odprężenia się. Dobrze sprawdza się również na skórze twarzy - nie podrażnił jej i nie uczulił. 


Osoby, które lubią mega zdzieraki do ciała mogą nie być do końca zadowolone z tego produktu. Na pewno dobrze sprawdzi się u osób z delikatniejszą skórą. 

Produkt dostępny jest również w innych ciekawych wariantach zapachowych: Mleczko kokosowe, Palona kawa i Truskawka z wanilią.

Ocena: 8/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Tak, choć może najpierw wypróbuję pozostałe wersje zapachowe ;)

Produkt ten mogłam przetestować dzięki uprzejmości firmy Marion:



A Wy miałyście już może styczność z tym produktem? Który z zapachów polecacie?

18 komentarzy:

  1. WOW! zapach zachęcił mnie do czytania i aż chcę go mieć w swojej kolekcji, mimo iż nie jest zdzierakiem. Wiem o jakie inne peelingi w takich opakowaniach Ci chodzi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi bosko pachnieć! Sama się chyba na niego skuszę jak pojadę na zakupy :)
    Zapraszam w wolnej chwili, dopiero zaczynam, miło by było, gdybyś wpadła ;)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, kupiłabym dla samego zapachu! :) ale niestety nigdzie go nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo.. brzmi świetnie! a jak musi pachnieć *O*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę mieć ten żel. Właśnie takie lubię- żeby nie były gruboziarniste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam cenę i zapachy tych peelingów! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. urzekają mnie takie mini mini ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że dla mnie mógłby być odpowiedni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo go lubiłam za zapach, ale niestety szybko mi się znudził :(

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę jeszcze te wypróbować bo z Joanny miałam teraz mam z Tutti Frutti to jeszcze ten został :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie pojemności peelingów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś dla mnie mam bardzo delikatną skóre niestety :(

    amartamowila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach palonej kawy nie przypadł mi do gustu, ale truskawka z wanilią może być super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musi świetnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)