wtorek, 16 lipca 2013

ShinyBox Lipiec 2013

I stało się, lipcowe pudełeczko już do mnie dotarło ;) To już mój piąty box, jednak pierwszy raz postanowiłam je kupić. W lipcowym pudełeczku otrzymujemy aż 8 osiem kosmetyków, z czego 4 pełnowymiarowe.

Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolona z zawartości tego pudełeczka, choć kosmetyki Uriage mogłyby być o większej pojemności ;) Oto szczegółowa zawartość pudełeczka:


1. Uriage woda termalna (50ml)
2. Uriage krem do mycia (15ml)
3. L'occitane mleczko do ciała Werbena
4. L'occitane żel pod prysznic Werbena
5. Grashka baza pod cienie i do ust - PEŁNOWYMIAROWY
6. Grashka perłowy cień do powiek - PEŁNOWYMIAROWY
7. Wibo lakier do paznokci - PEŁNOWYMIAROWY
8. Wibo cień do powiek z jedwabiem - PEŁNOWYMIAROWY
9. Gratisowy kosmetyk - L'occitane mydełko Werbena PEŁNOWYMIAROWY


Większość tych kosmetyków to zupełne nowości, z którymi nie miałam jeszcze styczności (używałam już produktów Wibo i mydełka L'Occitane). Mam nadzieję, że się sprawdzą i będę z nich zadowolona. 

A Wy miałyście któryś z tych kosmetyków? Sprawdziły się?

16 komentarzy:

  1. U mnie z trwałością tego lakieru z Wibo słabo, dlatego za nimi nie przepadam. A co do wody termalnej to mam Iwostin i uwielbiam, o tej jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakierek ładny i zelu pod prysznic jestem ciekawa reszta nie dla mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznei mi się podoba to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o bardzo fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam na tym kpnto ale nigdy nie dostałam shinybox :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Postarali się w tym miesiącu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No w tym miesiącu się na prawdę postarali!! Bardzo mi się podoba pudełko ale brakuje mi 30 gwiazdek a kupować nie chcę! Woda z uriage kusii:)) a żel pod prysznic i mydełko mam to samo- są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie bardziej cieszą pudełka z większą ilością kolorówki. To pudełko całkiem fajne i obfite ale mam tyle zapasów, że nie skuszę się na jego zakup.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie powalił mnie ten box jakoś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusi mnie to :D TYlko nie wiem co lepsze na początek - Glossy czy SHiny?

    OdpowiedzUsuń
  11. zawartość bardzo mi się podoba ;d jestem zaskoczona ilością kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  12. jak można dostać czy zamówić ich pudełeczka ? :) To wywarło na mnie duże pozytywne wrażenie :) Są to rzeczy, które z chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, można te pudełeczka zamówić (za 49zł z wysyłką kurierem), albo wymienić za 100 punktów (jednak te punkty dość długo się zbiera :( ). Gdybyś zamawiała od nich pudełeczko to byłabym wdzięczna, gdybyś zrobiła to z mojego linku polecającego : http://shinybox.pl/?ref=adef572 :)

      A co do samych produktów, to pierwszy raz mam do czynienia z wodą termalną, i powiem Ci że to bardzo fajna sprawa do odświeżenia skóry np po demakijażu. A ten żel i mleczko pięknie pachną ;) Reszty rzeczy jeszcze nie testowałam :P

      Buźka ;) :*

      Usuń
    2. Ja też dopiero kupiłam wodę termalną tylko że z Vichy... ja nawet nie wiem jak się to powinno aplikować (w sensie kiedy)... dla mnie to czarna magia... dopiero to odkrywam :)

      Wow :) Za taką cenę to super produkty :)))

      Usuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)