piątek, 23 sierpnia 2013

Makijaż: Dzienniaczek ze Sleek Au Naturel



Witajcie!

Dziś znów makijażowo na blogu ;) Tym razem makeup idealny na dzień - do pracy, do szkoły, a także na randkę. Delikatny i podkreślający oko - będzie pasował do każdego koloru tęczówki.

W ruch poszła paletka Sleek Au Naturel - na prośbę robaszekk wstawiam makijaż wykonany cieniami z tej paletki. Często makijaże w brązach wydają się podobne i wręcz takie same - ja postaram się pokazać Wam w najbliższym czasie jeszcze kilka innych makijaży wykonanych tymi cieniami - mam nadzieję, że zauważycie między nimi różnice ;)

Do wykonania tego makijażu użyłam:
*podkład Rimmel Match Perfection,  
*puder sypki Hean Mat Loose Powder,
*baza pod cienie Hean,
*biała kredka Rimmel,
*cienie z paletki Sleek Au Naturel,
*tusz do rzęs Essence,
*bronzer Sunkissed,
*róż wypiekany Hean #271,
*zestaw do stylizacji brwi Manhattan,
*pomadka Hean Vitamin Coctail #89.




I tradycyjnie już zbliżenie na oczka:


Lubicie takie neutralne makijaże? Nierzucające się w oczy i podkreślające delikatnie oko?
Spodziewajcie się stepiku do tego makijażu w przyszłym tygodniu! :)

48 komentarzy:

  1. makeup no makeup, bardzo mi się podoba. mam chęć na tą paletę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o tym pomyślałam, prawie nie zauważalny a jednak robi efekt :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie delikatne makijaże :) Ta paletka jest bardzo fajna, ma super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, do neutralnych makijaży jest idealna ;)

      Usuń
  3. Kolory ziemi są moimi faworytami. Gdy mam chęć użyć cieni, najczęściej w ruch idą właśnie wszelakie brązy, beże. Uwielbiam naturalność :) Pozdrawiam Pola <3

    www.polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ten makijaż jest idealny! Pięknie Ci w nim! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie :) A paletka jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie :P Właśnie coś takiego mam na oczach na codzień, gdy siedzę z bratankiem :P Kusisz mnie tą paletką ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo delikatny, ale podkresla oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, delikatnie podkreślone oczko :D
    Zazwyczaj na codzień lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo delikatny i przyjazny :)
    zdecydowanie jestem na tak :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam brązy na oczach, bardzo ładnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny fantastyczny makijaż!
    Mam w planach zakup własnie tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Powinnaś być zadowolona :P

      Usuń
  13. no makijaz dla mnie, nie da sie zle umalowac a nawet jesli to nie bedzie widac :D mi lajk it! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dokładnie ;) W przyszłym tygodniu pojawi się stepik do tego makijażu, więc będzie Ci łatwiej go odtworzyć :P

      Usuń
  14. Bardzo ładnie! Idealnie na dzień;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię, ale chyba nie aż tak naturalne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki makijaż jest idealny do pracy, gdy ktoś nie może pozwolić sobie na większe szaleństwa ;)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał ;) Już niedługo stepik do niego ;)

      Usuń
  17. Bardzo delikatny makijaż, ale taki właśnie jest najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odnośnie szczotki TT: to co Cię powstrzymuje przed jej kupnem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej cena :P Zawsze znajdzie się coś ważniejszego do zakupu i szkoda mi wydać 50 zł na szczotkę do włosów :P

      Usuń
  19. Świetny, naturalny :):)):)
    To byłam ja, dawniej Monika-Makusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznaję po avku ;) A czemuż to taka zmiana? :P

      Usuń
  20. Uwielbiam takie delikatne makijaże! Jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ta paletka jest przepiękna :) same moje ulubione kolory cieni, po które najczęściej sięgam :) śliczny subtelny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś nie miałam pomysłów na notkę, no ale dzisiaj się zbiorę xD

    OdpowiedzUsuń
  23. jaką masz gładziutką buzię, aż Ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. oo jaki delikatny, dziewczęcy, piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo delikatny makijaż, który mnie urzekł :) Jak dla mnie - idealny na dzień.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne, jesienne i naturalne kolory ! Wyglądasz genialnie :) Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ładny, naturalny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, że wzięłaś pod uwagę mój komentarz z prośbą o makijaż wykonany tą paletką :) Piękny jest, na co dzień idealny i dość łatwy do zrobienia. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny makijaż , przede wszystkim delikatny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)