piątek, 9 sierpnia 2013

Makijaż: Letnia mięta w złocie

Hej!

Jak przeżyłyście wczorajszy gorący dzień? Ja ratowałam się lodami i zimnymi napojami, ale na szczęście to już za nami. Podobno od soboty ochłodzenie - w końcu troszkę odpoczniemy od tej wysokiej temperatury ;)

A dziś przygotowałam dla Was makijaż idealny na lato - do podkreślenia opalenizny, w letnich kolorach. Postanowiłam wypróbować nowe nabytki z Hean i w rezultacie wyszedł mi praktycznie heanowy makijaż ;) W przyszłym tygodniu pojawi się stepik do tego makijażu - czekacie? :) Z góry przepraszam za zdjęcia - przez te upały nawet aparat mi się buntuje ;]

Do wykonania makijażu wykorzystałam:
*podkład Hean Matte Touch,
*puder sypki Hean Mat Loose Powder,
*baza pod cienie Hean,
*biała kredka Rimmel,
*miętowy cień do powiek w sztyfcie Hean nr 8 ,
*złoty i rudo-brązowy cień Hean nr 825 i 804,
*brązowy cień Grashka (brak numeru),
*eyeliner Wibo,
*tusz do rzęs Essence,
*bronzer Sunkissed,
*zestaw do stylizacji brwi Manhattan,
*pomadka Maybelline 809A Material Girl.

Zbliżenie na oczy:


 I jeszcze dwa ujęcia całości:


***

Jak już pewnie większość z Was zdążyła zauważyć - troszkę się tutaj pozmieniało ;) Mam nadzieję, że zmiany przypadną Wam do gustu i będzie Wam się tu miło przesiadywało ;) Dla przypomnienia poprzedni nagłówek bloga:

50 komentarzy:

  1. pięknie tu teraz u Ciebie, uwielbiam fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się ;) Też lubię ten kolor :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* A opaska z Centro - kupiona za 3 zł ;) Jeszcze nie mam za bardzo pomysłu jak ją nosić, ale coś się wymyśli :)

      Usuń
  3. Podoba mi się ta zmiana :))
    a makijaż jak bardzo ładny :) i powiem Ci, że bardzooo do Twarzy Ci w tej opasce :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Na opaskę jeszcze nie mam zbyt wielu pomysłów, jak nosić, jakie fryzury z nią upinać, ale muszę poszukać inspiracji w internecie ;)

      Usuń
  4. Bardzo mi sie podoba ten makijaz :) delikatny i kobiecy : )Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż cudowny, ale wygląd bloga ;ooo
    nie mogę się napatrzeć, jest przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Dziękuję Kochana ;) A to wszystko przez Twoje nagłówki na blogu ;)

      Usuń
  6. makijaż cudowny ! Zapraszam do mnie, dziś także dodam jakiś makijaż :0

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała mięta w złocie!!!❤ U mnie wciąż konkurs z EVA MINGE MILANO

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny, cudny, cudny! Na letnie imprezy jak znalazł! <3 Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż :) Super Ci to wyszło !

    OdpowiedzUsuń
  10. od razu, jak weszłam na Twojego bloga zauważyłam zmiany :)
    bardzo mi się tu podoba :)
    genialny nagłówek <3
    i bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny makijaż :)
    I zmiany widzę ( wchodzę na bloga i myślę 'gdzie ja jestem' ;D)- stanowczo na plus nagłówek piękny, choć poprzedni też był ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że nie wyłączyłaś strony :P Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  12. Miło się spędza tutaj czas zawsze :)
    A makijaż idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna z Ciebie Kobieta - masz genialny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie już dziś jest chłodniej, trochę zimniejszych dni się przyda. :) A makijaż śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż fantastyczny :D
    zmiany jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny słoneczny make-up ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. wszyscy mówią o tych cieniach, może tez bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się jego delikatność pomimo koloru! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. cieszę się w takim razie ogromnie, że się do tego przyczyniłam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak zmiany zauważone :) Jeśli chodzi o upały to już myślałam, że się żywcem roztopie :|

    Makijaż śliczny, delikatny a jednak ma swój czar.

    Jeśli chodzi o twój komentarz u mnie.. nie wiedziałam o tym wirtualnym makeupie, interesujące :) dzięki za informacje Dopiero odpisuje bo nie mam ostatnio czasu na nic.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam już dość upałów:/ Ale za to Twój makijaż bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie podkreśla Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie Ci wychodzi malowanie... :)) Dlatego zapraszam do wzięcia udziału w moim makijażowym konkursie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaproszenie, z pewnością zerknę ;)

      Usuń
  24. Boski makijaż! Moim zdaniem ładnie podkreślałaby opaleniznę - może przez ten złoty cień? ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny nagłówek:) zmiany na duuuży plus :)make up super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nowy wygląd <3! Makijaż jak zawsze perfekcyjny! Ale trzeba było zaangażować do niego aż tyle różnorodnych kosmetyków? Może dodałabyś jakąś prostszą wersję dla początkujących^^? Pozdrawiam Pola <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest aż tak źle, jakby mogło się wydawać ;) Niebawem na blogu opublikuję ten makijaż krok po kroku ;)

      Usuń
  27. Lubię takie świeże makijaże;)


    make up blog Monystic:)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ciekawy blog :)
    zapraszam do siebie http://stokrotka98.blogspot.com/
    + dodaję do obserwowanych i liczę też na Cb :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)