poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Manicure: delikatny róż z Wibo i Bell

Dziś przychodzę do Was z moimi pazurkami, które nosiłam w ubiegłym tygodniu. Postanowiłam przetestować niedawno kupiony lakier Bell i prezent od Wibo, który otrzymałam w lipcowym ShinyBoxie. Obydwa lakiery pięknie się ze sobą komponują i aż prosiły się o połączenie ich w jednym manicure :)

Niestety mój aparat konsekwentnie odmawia współpracy i nie chce pokazywać na zdjęciach tego, na czym mi najbardziej zależy :( A mowa o lakierze z Wibo z maleńkimi drobinkami, który nałożyłam na paznokieć palca serdecznego i kciuka (nałożony na jedną warstwę lakieru Bell). Drobinki są tak delikatne, że ciężko jest je uchwycić, ale wierzę w to, że uda Wam się je wychwycić ;)

Lakiery:
*Bell Fashion Colour nr 305,
*Wibo Extreme Nails nr 192,
*Eveline 3w1 60sekundowy wysuszacz, utwardzacz, nabłyszczacz.




Przypominam o moim małym rozdaniu ;)


Lubicie takie delikatne, dziewczęce kolory? Czy stawiacie na żywsze i mocniejsze?

30 komentarzy:

  1. Ale masz ładny kształt płytki :) zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię mieć delikatnie pomalowane paznokietki... :))) !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać widać :) Udało Ci się uchwycić drobinki :) Też obecnie mam delikatny mleczny kolorek z błyszczącymi drobinkami Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie czekoladowej maski algowej, oj tak wygląda apetycznie i dodatkowo pięknie pachnie :)

      Usuń
  4. podoba mi się taki delikatny Manicure. śliczne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny subtelny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny, delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja widzę drobinki :D Kolorek jest meeega słodki, bardzo takie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są widoczne! Widzę, widzę! Uwielbiam lakiery z takimi drobinkami:) Momentalnie manicure zmienia się w magiczny <3 Pozdrawiam Pola!

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam lakier z belle nude i bardzo lubiłam.Teraz uwielbiam czerwień na pazurkach :)Masz bardzo ładny kształt paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać drobinki :) rzeczywiście idealnie do siebie pasują te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam taki delikatny maniciure :) choć na lato zawsze stawiam na mocne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać drobinki :) Ładny i delikatny mani :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny, ja lubię takie kolory, a ten dobrze kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wygląda! Też sięgam po takie jasne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się taki delikatny manicure ;)
    P.S. Cichutko, bo za dużo się u mnie działo :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. jak pięknie!

    Zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania 3 zestawy kosmetyków Floslek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście nie przepadam za takimi delikatnymi lakierami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Osobiście nie przepadam za takimi delikatnymi lakierami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)