środa, 7 sierpnia 2013

Manicure: Koralowe lato z Golden Rose

Mamy lato, a jak lato od razu kojarzą mi się z nim kolory. Kolory w przyrodzie, na ubraniach oraz na paznokciach. Dziś prezentuję na moich pazurkach koralowy lakier z Golden Rose z serii Rich Color (numer 50). Niedawno pokazywałam Wam jego kobaltowego brata :)

Już niedługo pojawią się ich recenzje, a teraz zostawiam Was z koralowcem:





Zdjęcie bez lampy - tutaj najlepiej widać połysk tego lakieru:


Lubicie kolorowe lakiery do paznokcie?

34 komentarze:

  1. prześlicznie wygląda na Twoich paznokciach ten kolor. moje maja teraz fazę krytyczną w rozdwajaniu się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to samo! A raczej miałam niedawno. Moje paznokcie strasznie się rozdwajają, łamią i łatwo się tak jakby nadrywają z boku, że muszę je przyciąć zaraz przy samym brzegu i są mega krótkie. To zdjecie robilam jakieś 2tygodnie temu.
      O tego czasu zaczęłam wcierać olejki w paznokcie i skórki i staram się regulernie nakładać odżywkę i czasem lakier, żeby dodatkowo je wzmocnić ;)
      I nie wiem czy to tylko moja wyobraźnia, czy to już te olejki działają, pewnie bardziej odżywki, ale paznokcie są jakby mocniejsze i mniej się rozdwajają. Są dłuższe i mam nadzieję, że za chwilę się nie połamią, jak je tak wychwaliłam :P

      Usuń
    2. moje paznokcie sa bardzo cienkie, to jest problem. muszę spróbować wcierać w nie oleje. to dobry pomysł.

      Usuń
  2. Uwielbiam kolorowe lakiery na lato ! Świetnie prezentują się na paznokciach ! A ten wygląda przepięknie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie umiałabym zdecydować, który lepszy ;p i ten kobalt i koral cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! A ja jeszcze mam z zanadrzu pastelowy fiolet z tej serii ;) Normalnie szaleństwo :P

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolorek paznokci! ;) W moim stylu :) Pozdrawiam, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam lakieru z tej serii,ale muszę się skusić ponieważ uwielbiam takie szerokie pędzelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolorek:D chyba sobie takie dziś zrobie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny! Uwielbiam ten kolorek! a w dodatku jaki świetny połysk! myślę, że się nie zawiedziesz:) Pozdrawiam Pola <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny,letni kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alez cudowny kolorek! Szkoda że nie było takiego jak kupowałm swój lakier :D wrzuciłam też fotkę pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor prześliczny :) Uwielbiam lakiery GR

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor, idealny na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka żarówa! <3
    uwielbiam!
    tylko malowanie lakierami tej konsystencji nie wychodzi mi zbyt dobrze ale ciągle się staram :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękny kolorek!
    Pozdrawiam, Dominika♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam właśnie podobny odcień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie maluję nim paznokcie:D

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny kolorek <3 Zapraszam do nas na super konkurs !!! Do wygrania extra ciuszki o wartości 100 oraz 80 $ w sklepie Persunmall :* Naprawdę warto wziąć udział :) pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbam koral;) ten jest cudowny;)
    make up blog Monystic:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)