środa, 21 sierpnia 2013

Manicure: letnie pazurki z palemką

Witajcie!

Wakacje już powoli się kończą, lata też już niewiele nam zostało. Ale ja jeszcze czuję te ciepłe klimaty i postanowiłam zmalować sobie wakacyjne pazurki ;) Postawiłam na kolory i mały egzotyczny akcent - palemki. Często spotykałam się w sieci z takim zdobieniem i postanowiłam, że sama spróbuję ;) 



Do wykonania tych paznokci użyłam:
*różowy-neonowy lakier Golden Rose z proteinami nr 328,
*fioletowy lakier Safari,
*żółty lakier Miss Sporty Clubbing Colours nr 301,
*czarny lakier do zdobień Lemax,
*top coat Gel Look od Golden Rose,
*gąbeczka do makijażu.


 I mała sesja zdjęciowa ;) 






Lubicie takie kolorowe wariacje na paznokciach? :)

48 komentarzy:

  1. aaale pięknie! strasznie mi się podobają! normalnie zazdroszczę Ci cierpliwości do takich cudnych wzorków

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super!!! Nie dość, że kolory są boskie, to jeszcze wzorek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pazurki :) Z takimi nawet ta paskudna pogoda za oknem nie straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, aż by się znów poleżało na plaży :D
    Obserwuję i zapraszam też do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie, na letnie dni na plaże pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ci to wyszło, tak kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. O dziewczyno palemki zajebioza :DD Zachwyciłaś mnie po raz kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne !!kolorowe, iście wakacyjne !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładnie:) Przepięknie:) jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne! Te palmy wyglądają jak naklejka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uzyskałaś fantastyczny efekt - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alee śliczne! *.* Świetnie Ci wyszły ;)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tą palemkę sobie świetnie zrobiłaś!
    Mani idealny na odegnanie złych chmur :)
    pozdrawiam! :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podziwiam Cię za wykonanie tej palemki - mani idealnie pasuje na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne paznokcie! ;)
    ale jesteś zdolna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod wrażeniem naprawdę! Bardzo mi się podoba! Zdecydowanie moje kolory i do tego ta palemka :) no świetne poprostu!

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawie piszesz :) oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie kicia :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale wypasiona palemka! :D
    Całość wymiata :D Bardzo mi się podoba taki kolorowy mani :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale piękne i kolory świetnie dobrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczne paznokcie, palemka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie bardzo wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Paznokcie idealne! Jessica Mercedes ma właśnie bardzo podobne. :)
    Obserwuję i zapraszam:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku , ale cudowne! Palemki malowałaś normalnie pędzelkiem? A bazą jest ombre? Muszę się w końcu nauczyć czegoś nowego, ale nigdy nie mogę się zabrać :) Pozdrawiam Pola <3

    www.polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, palmy malowałam lakierem do zdobień ;) Najpierw nałożyłam biały lakier, na to ombre żółto-różowo-fioletowe, na to bezbarwny, palemki i jeszcze raz top ;)

      Ja ostatnio lubię bawić się z pazurkami :)

      Usuń
  25. Jestem w SZOKU :O Cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)