piątek, 2 sierpnia 2013

Manicure: różowe ombre z Pierre Rene i Golden Rose

Już od dłuższego czasu panuje moda na tzw. ombre nails, czyli paznokcie z gradientem. Tutaj pokazywałam Wam moje pierwsze podejście do tego motywu (oj, ale miałam wtedy brzydkie paznokcie :/ ). Ja bardzo lubię takie zdobienia i postanowiłam się podzielić z Wami moim obecnym manicurem. Użyłam tutaj lakierów w odcieniu koralowo-brzoskwiniowym oraz neonowego różu. Całość pokryłam top coatem, aby nic się nie haczyło. A oto efekt końcowy:


Do wykonania zdobienia użyłam:
*lakier Pierre Rene Top Flex nr 210,
*lakier Golden Rose z proteinami nr 328,
*Eveline 3w1 60sekundowy wysuszacz, utwardzacz, nabłyszczacz.



I mała sesja zdjęciowa ;) Przez ten neonowy róż mój aparat oszalał i zjadał kolory, ale starałam się wybrać najlepsze zdjęcia, które najlepiej oddadzą charakter paznokci.



Strasznie lubię takie połączenie kolorystyczne. Już mam w głowie wiele pomysłów na kolejne paznokcie w wakacyjnym stylu i mam nadzieję, że będziecie chcieli je oglądać :) Do następnego :*

A czy Wy lubicie motyw ombre na paznokciach? Jakie połączenia kolorów wybieracie?

43 komentarze:

  1. też taki niegdyś wykonałam , bardzo takie połączenie lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ale nigdy mi nie wychodzi :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana próbuj, z każdym kolejnym razem będzie lepiej ;) Moje początki też nie były zbyt kolorowe :P

      Usuń
  3. cudowne ! wykonanie i połączenie kolorów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo jak ładnie, :) śliczne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeej, jaki piękny <3 też takie chce! jak Ty to zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zerknij w link na początku postu - tam jest również instrukcja na te pazurki :) Ja podczas malowania zrobiłam kilka zdjęć - jeżeli wyszły możliwie to postaram się wrzucić małe krok po kroku ;)

      Usuń
  6. ale sliczny, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, jestem fanka wszelkiego rodzaju ombre :) świetne połączenie odcieni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny, subtelny ombre manicure; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ju lof mi end maj najls wery macz xD

      Usuń
  10. o jakie słodkie jak cukiereczki ;)
    mam ten sam GR :P
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie kolorystyczne- idealne!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do udziału w kosmetycznym rozdaniu! :) Nagrody: nowości od Lirene oraz profesjonalna porada wizażystki. Link do konkursu: http://make-up-charm.blogspot.com/2013/08/rozdanie-kosmetyczne-wygraj-nowosci-od.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zostawiałaś taki komentarz pod ostatnią notką - nie spamuj więcej ;)

      Usuń
  13. ślicznie to wygląda :) też muszę się w takie coś pobawić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepięknie Ci wyszło, ja już próbowałam wiele racy, ale efektu zadowalającego niestety nie uzyskałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj kochana, może spróbuj innymi lakierami? Albo inną gąbeczką?

      Usuń
  15. Świetnie Ci wyszło, delikatne przejścien i moje kolory! Uwielbiem wszelkie róże pomarańcze czy czerwoności ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskie wykonanie oraz połączenie kolorków! :D Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  17. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    Uwielbiam ombre paznokcie, swietne sa, cudowne masz paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Niestety do cudownych jeszcze wiele im brakuje, ale staram się nad nimi intensywnie pracować :)

      Usuń
  18. Piękne zdobienie :) próbowałam raz sobie je zrobić, ale nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  19. ŚWIETNIE CI TE OMBRE WYSZŁO:) SZKODA ŻE JA TAK NIE UMIEM:(

    może follow;)?

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  20. aaaale super! jeszcze nie widziałam tak pięknego ombre! nigdy nie probowalam ale przekonalas mnie - jutro sie pobawie :)
    i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. prześliczne! ja nie umiem. :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak pięknie to wygląda! Ja też ostatnio robiłam ombre - wyszło jak bo wielkiej bitwie xdddd

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ładnie :) Ja nie mogę sobie poradzić z tym ombre, w ogóle mi nie wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba efekt ombre, ale na moich paznokciach nigdy nie wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz przepiękne paznokcie :) Ombre uwielbiam a Twoje wyszło super :D

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę wreszcie sama zrobić sobie takie ombre!

    PS. podoba mi się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się bardzo taki efekt, ale nie potrafiłabym sobie sama takiego zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się takie połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdybym tylko umiała robić ombre.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdybym tylko umiała robić ombre.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie piękne! Podziwiam na prawdę :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)