wtorek, 20 sierpnia 2013

Maseczka idealna? Chętnie poszukam!

Witajcie ;)

Wczoraj zostałam zaproszona przez Ewę do zabawy polegającej na testowaniu i recenzowaniu maseczek. A biorąc pod uwagę fakt, że mam ich sporo to wyzwanie to nadaje się idealnie dla mnie - będzie to świetna motywacja nie tylko do dodatkowego zadbania o swoją skórę, ale i do zmniejszenia moich kosmetycznych zapasów oraz regularnego dodawania wpisów na bloga. 


Całą akcje organizuje Karolina i polega ona na testowaniu i recenzowaniu przez 6 tygodni różnych maseczek. Co tydzień należy zamieścić recenzję testowanego produktu, a na koniec całej zabawy zamieścić podsumowanie całej akcji. Wyzwanie to ma na celu znalezienie maseczki idealnej. Do zabawy zapraszam:
Égotiste
KosmetyczkaAni Aniaa
Karola

Bądźcie czujne, już niedługo na blogu pojawi się pierwsza maseczkowa recenzja :]

***


I jeszcze wyniki kosmetyczno-biżuteryjnego rozdania ;)


Zgłoszeń było dosyć sporo, jak na tak krótki czas trwania konkursu, bardzo wszystkim dziękuję za wspólną zabawę. Ale już najwyższa pora wybrać zwycięzcę. Uruchamiam maszynę losującą...




...wygrywa Monika B!

Gratuluję Ci kochana, nagrody polecą do Ciebie ;) Już za chwilkę napiszę do Ciebie wiadomość.

23 komentarze:

  1. Gratulację dla zwyciężczyni.
    Co do akcji to już brałam udział kiedyś w podobnej, więc tym razem się nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo ja akurat wczoraj nakladalam maseczke, a kiedy zobaczylam jej sklad szybko chcialam ja wydrapac ze skory :D ale to juz zamieszcze w recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie znalazłam idealne maseczki, to może ta akcja mi pomoże ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. O w końcu udało mi się wygrać rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratulacje ;D:))

      ii powodzenia w suzkaniiu maseckzi :D

      Usuń
  5. Gratulacje :)
    i bardzo się cieszę, że się przyłączasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawa akcja :)
    + gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł, motywujący, ale ja niestety wyjeżdżam na dwa lub trzy tygodnie na koniec sierpnia/ początek września, więc sporo bym opuściła :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakieś preferencje co do prezentu :P ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ;) oj, a było blisko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Świetna inicjatywa ! Koniecznie będę się przyglądała - może uda mi się coś upolować! Pozdrawiam Pola <3

    www.polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)