poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Nowości kosmetyczne lipca

Hej :*

Skończył się miesiąc, więc nadeszła pora na małe podsumowanie tego, co wpadło do mojej kosmetyczki i szafy. Jednak jest tego sporo i podzielę ten haul'owy wpis na dwie części. Dziś troszkę o kosmetycznych nowościach :) Oto cała gromadka na jednym, grupowym zdjęciu:



Najpierw zacznę od pielęgnacji:


Większość z tych kosmetyków otrzymałam w lipcowym ShinyBox'ie, a były to: Uriage miniaturka kremu myjącego oraz miniwersja wody termalnej tej samej firmy. W pudełeczku znalazły się również żel pod prysznic, mleczko oraz mydełko Werbena z L'Occitane. W Biedronce w końcu udało mi się dostać wychwalany micel BeBeauty - mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi ;) Natomiast w Rossmanie do koszyka wrzuciłam słynny olejek Alterry migdały i papaja. Dużo naczytałam się o olejowaniu paznokci, a że moje nie są zbyt piękne to postanowiłam w końcu coś z tym zrobić. Oby się to tylko sprawdziło :P

A teraz kolorówka:


Tutaj już wszystkiego po trochę ;) Zacznę od lewej: dwa produkty z ShinyBoxa, cień Wibo oraz baza pod cienie Grashka. Kolejno znalazł się mój ulubieniec (niedługo jego recenzja), podkład matujący Hean Matte Touch, próbka pomadki Hean Vitamin Coctail nr 323, róż Bell o numerze 053 i po prawej stronie cień Hean ART o numerze 257 Lagoon.
W środku widać Lip Tint (wersja z Biedronki) o numerze 11, miętowy cień do powiek w sztyfcie Hean nr 8. I jeszcze trzy cienie-wkłady: brązowy Grashka, złoty Hean nr 825 i beżowo-rudo-łososiowy (ciężki do określenia :P) Hean nr 804

I ostatnia część nowości - pazurkowo:


Tutaj jak widzicie znalazło się 7 kolorowych lakierów i wysuszacz utwardzacz nabłyszczacz Eveline. A od lewej kolejno: Wibo Extreme Nails nr 192, Pierre Rene Top Flex nr 210 Oriental Coral, Hean  Wedding Garden nr 639, Hean City Fashion nr 170, Hean I LOVE nr 834, 827 i 835.

I koniec! :)

Jak pewnie zauważyłyście pojawiło się sporo kosmetyków marki Hean - a to za sprawą świetnej promocji, która obowiązuje do 11 sierpnia. Do każdego zamówienia w sklepiku internetowym Hean otrzymacie gratis losowo wybrany lakier I LOVE HEAN z serii blue oraz zniżkę -10% na wartość całego zamówienia. Wystarczy pod koniec zamawiania wpisać kod rabatowy: ILOVEHEAN i gotowe ;) Ale to jeszcze nie koniec, jeśli zrobicie zamówienie na kwotę 50zł to dostaniecie jeszcze jeden gratis - losowo wybrany kosmetyk. Czyż to nie piękne? :)

(Źródło: http://heankosmetyki.blogspot.com )

***

I jeszcze mam do Was ogromną prośbę ;) Jeżeli podobały Wam się moje prace na Dzikie wyzwanie to prosiłabym o głosiki na mnie TUTAJ 
Można głosować do dziś. Będę ogromnie wdzięczna :*

35 komentarzy:

  1. O mamuniuuu *.* Ile Ci tego nawpadało! *.*
    Chyba też takie podsumowujące posty kosmetyczne i w ogóle będę robiła a nie po jednym kosmetyku ;)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, sporo tego!!!:) Płyn Bebeauty u mnie sprawdza się bardzo dobrze i zakupiłam sobie wodę termalną Uriage mam nadzieję, że też będzie rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O raaaju :D ile tego masz :D
    Podziel się ze mną, a nie... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo nowości, bardzo fajne lakiery, nie długo zaczynam używać płyn z biedronki, jak tylko skończę dermedic

    OdpowiedzUsuń
  5. ten micelek z bierdonki jest fajny muszę sie zaopatrzyć w ten produkt z eveline bo sporo osób uzywa go jako baza pod lakier . Muszę to obczaić bo lakier wtedy długo podobnież się trzyma

    OdpowiedzUsuń
  6. u Ciebie kochana jak zawsze sporo nowości, kiedy Ty to zużywasz? xd

    lakiery hean <3

    OdpowiedzUsuń
  7. lakiery do paznokci chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo nazbierałaś tych nowości! :) Uwielbiam micel z Biedronki i olejki alterry. Też na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dużo nowości, zatem czekam na bardzo dużo recenzji ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cienie i lakiery piekne :) jak jeszcze trwa promocja w biedronce to lecę po tint :) jestem go bardzo ciekawa :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam swój jakoś na początku lipca (pokazywałam go na moim fejsie), wtedy była na nie "akcja", ale ostatnio jeszcze były pojedyncze sztuki. Poszukaj u siebie, może jeszcze będą.
      :)

      Usuń
  11. Woooow zazdroszcze tych nowinek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo tych nowości :) Mam nadzieję, że szybko je zrecenzujesz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w miarę możliwości :) Musicie dać mi troszkę czasu na testy ;)

      Usuń
  13. Same wspaniałości ;)
    I lakierki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo tych nowości;D A ile lakierów!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. data poznania mojego byłego, która była dla nas bardzo ważna, gdyż była jednocześnie naszą rocznicą ;p Tak- miłość od pierwszego wejrzenia mi się przydarzyła niegdyś i złapała na 4 lata ;p ale to już odległa przeszłość, chociaż ta data na zawsze zapadła w pamięć ;x

    OdpowiedzUsuń
  16. dokładnie! coś muszę zrobić w ten dzień xd szkoda, że nie mogę uczestniczyć w spotkaniu bloggerek ;c

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo tego :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile lakierów, o mamo :) aż mi się oczy zaświeciły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Coraz bardziej jestem ciekawa tego podkładu Hean. Chyba w koncu bede musiała go kupic :) Napewno podkradłabym ci lakier hean w odcieniu różu. A tak wogole niezla kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trochę się tego nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa, jakie krycie ma lakier Hean Wedding Garden :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Ohoho! Ale świetne zakupy :D
    Ilez lakierów :D Pozazdrościć :P

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znam żadnego z tych kosmetyków, czekam na recenzje. :) poza tym to poszalałaś z zakupami!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)