poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Nowości kosmetyczne

Witajcie ;)

Dziś rozpoczynamy nowy tydzień, więc pokażę Wam, co przez ostatnich kilka dni dołączyło do moich kosmetyków. W ostatnich dniach odwiedziłam Super-Pharm, Biedronkę i Rossmanna. Oto co znalazłam w tych sklepach:


Obecnie w moim Super-Pharm trwają bardzo ciekawe promocje w związku z drugimi urodzinami galerii Echo. Tam skusiłam się na wodę termalną z Avene 150ml za 9,99zł. Do tego dobrałam jeszcze kosmetyki Lirene z serii Selected from nature, hydrolipidowe mleczko do demakijażu i oczyszczania twarzy i oczu oraz bioaktywny tonik kondycjonująco-rozjaśniający, po 3,99zł każdy. Natomiast w Biedronce skusiłam się jedynie na nowy krem Garniera HydraAdapt, wybrałam dla siebie wersję zieloną ;) A w Rossmannie do koszyka wrzuciłam biały lakier do paznokci z Wibo, niestety dopiero w domu zauważyłam, że ma różowo-fioletowy shimmer :( A miał być gładziutki pod zdobienia.

Od dawna czaiłam się na piaskowe lakiery - nie wiedziałam czy kupić te z Pierre Rene, Golden Rose czy Ados. Ostatecznie zdecydowałam się na dwa nowe kolory z Golden Rose - pudrowy róż nr 68 i pastelowy błękit nr 71. Do tego dobrałam nudziakowo-brązowy lakier z serii Rich Color nr10, top coat o żelowym wykończeniu oraz olejek do opalania z Marizy. Całość zamówiona na allegro.

I ostatnia porcja nowości - również lakierowa. Te kosmetyki jednak otrzymałam w nagrodzie za Facebookowy konkurs na fanpage Hean. W paczuszce znalazły się 3 lakiery kolorowe i odżywka.


W paczce znalazłam śliczny turkusowy lakier z serii Colour Obsession. Ponadto znalazły się w niej również dwa lakiery z linii City Fashion: delikatny perłowy fiolet nr 6b oraz bordowa perełka nr 152. A dla pięknych paznokci odżywka odbudowująca z keratyną

I koniec ;) Już w tym miesiącu raczej nic nie kupię, przynajmniej nic nie planuję. Teraz nadszedł czas intensywnego zużywania zapasów ;) Przede mną ciężki czas pisania pracy magisterskiej, w tym tygodniu planuję napisać cały pierwszy rozdział, ale postaram się codziennie dodawać notki i odwiedzać Wasze blogi ;) Mam nadzieję, że podołam ;]

42 komentarze:

  1. jestem ciekawa tego nowego wynalazku Garniera !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie przepadam za mleczkami do demakijażu ale mam nadzieję, że produkt się u Ciebie sprawdzi :) Najbardziej podobają mi się "piaski" od GoldenRose :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakierów najwięcej :) czekam na recenzje kremu garniera bo ja JESZCZE go nie nabylam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam wczoraj w super-pharm i faktycznie promocje spore były :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości :) Ciekawi mnie odżywka z keratyną Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ajaj bardzo lubię Lirene!:)Mnie też ciekawi jak będzie się sprawowała odżywka Hean:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piaska jakiegos tez bym przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery piaskowe są świetne. Szkoda, że póki co dostęp ma tylko do tych z Wibo a są tylko 3 kolory :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się ratować zakupami na allegro, albo w sklepach internetowych danej marki ;)

      Usuń
  9. ach, ja też chce na zakupy ;c zazdroszczę świetnych połowów lakierowych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo ile tego jest :)
    powodzenia w pisaniu pracy magisterskiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia i wytrwałości w pisaniu pracy ;) Jestem strasznie ciekawa lakierów, jak będę się prezentować :) a chyba najbardziej piaski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Może jeszcze uda mi się przed wyjazdem porobić zdjęcia lakierów i w najbliższym czasie pojawiłyby się na blogu ;)

      Usuń
  12. też chciałam kupić ten krem z garniera, ale jak zobaczyłam alkohol w składzie i to dość wysoko, to zmieniłam zdanie ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że krzywdy mi nie zrobi ;)

      Usuń
  13. Jestem bardzo ciekawa wody termalnej, sama muszę wypróbować a cena 9,99 zł jak najbardziej zachęca mnie do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam mini wersję tej z Uriage i tak się z nią polubiłam, że postanowiłam zainwestować w kolejny tego typu produkt ;)

      Usuń
  14. Poluję na piaskowce z Golden, niestety stoisko mam na drugim koncu miasta;/

    OdpowiedzUsuń
  15. widze duzo lakierow do panzokci :D Fajniee ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Mnie też ;) Jak tylko opróżnię poprzedni kremik to biorę się za to cudo ;)

      Usuń
  17. mnie te nowe garniery jakoś nie kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakiery z Hean są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne nowości i jakie ciekawe ceny wyhaczyłaś! pozazdrościć!
    I oczywiście gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem nałogowym przeglądaczem gazetek promocyjnych i nie mogłam przegapić takich okazji :P

      Usuń
  20. u mnie cichutko bo przez długi weekend byłam u rodziców, w zasadzie dopiero teraz znajdę chwilkę na nowy post :) Te kremy z Garniera mnie bardzo ciekawią, ale nie chcę kupować kolejnego do mojej kolekcji zanim nie wykończę tych, które już mam. Lakier nudziakowy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, nie ma co szaleć. Za jakiś czas te kremy nadal będą na półkach i wtedy możesz po nie sięgnąć ;)

      Usuń
  21. Bardzo fajne zakupy :) Ja jeszcze 'czaję się' na piaskowe lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne kolorki lakierów uwielbiam zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Lirene bardzo lubię, chociaż tych produktów akurat nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ich jeszcze nie miałam :P

      Usuń
  24. hahah, w sferze planów i to odległych na razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, bo ja już się ucieszyłam, że coś jest na rzeczy :P

      Usuń
  25. Jestem ciekawa hydraadapt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O proszę! Otrzymałaś, jako nagrodę oprócz lakierów odżywkę, gdy będziesz już ją stosowała daj znać czy miała dobre działanie. Na dzień dzisiejszy potrzebowała bym jakiejś nowości:) No to nie pozostaje nic innego jak czekać na dobre recenzje:) Pozdrawiam Pola <3

    www.polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)