czwartek, 8 sierpnia 2013

Recenzja: Avon - chłodzący balsam do stóp Sorbet z papai

Lato w pełni, upały zmuszają nas do chodzenia w kusych ubraniach i mocno odkrytych butach. Każda z nas po powrocie do domu chciałaby odpocząć i ulżyć obolałym nogom i stopom. Na pomoc idzie chłodzący balsam do stóp Sorbet z papai firmy Avon! 

Cena: ok 14 zł (ja kupiłam go w promocji - 2 kosmetyki za 10zł)
Pojemność: 75 ml
Zapach: papaja, owocowy, bardzo mi się spodobał 
Gdzie kupić? U konsultantek Avon, allegro 


Od producenta:
"Odświeża i złuszcza twoją skórę stóp. Chłodzi i odświeża , jednocześnie zmiękczając skórę. Pozostawia skórę lepiej nawilżoną".


Moje opinia:
Jak zwykle, przeglądając katalog avonu zwracam uwagę na słynne "pachnące strony" i wącham wszystko po kolei ;) W ten sposób odkryłam to "cudo". Pachnie świeżo, owocowo, bardzo przyjemnie - na lato idealny. Gdyby istniał balsam, bądź krem do rąk o takim zapachu, to z pewnością bym się na niego skusiła.



Kosmetyk otrzymujemy w typowej dla avonu tubie z zakrętką. Jest ona wygodna w użytkowaniu, nic się z niej nie wylewa i możemy użyć tyle kosmetyku, ile w danej sytuacji potrzebujemy. Balsam ma średnio-gęstą konsystencję, żelową. Dobrze się go rozsmarowuje, jest wydajny i po kilku sekundach jest już na całych stopach. 

Balsam wchłania się kilka minut, a jakie są jego rezultaty? ŻADNE! Balsam nie robi z moimi stopami, zupełnie nic! A nie, przepraszam, on tylko pachnie. Nie nawilża, nawet nie chłodzi skóry, tak jak obiecuje nam producent. Balsam w żadnym wypadku nie zmiękcza skóry, jedynie się wchłania i nie pozostaje po nim żaden ślad - jakbyśmy niczego nie wsmarowywały w stopy.


Używałam tego produktu wraz z jego bratem - peelingiem (niebawem pojawi się jego recenzja). Niestety, ale zawiodłam się na nim. Zapach to nie wszystko. Zużyję go chyba jedynie do mojego niezawodnego zmiękczającego zestawu: balsam+folia+skarpetki :)

Ocena: 2/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Nigdy! Zapach piękny, ale co z tego skoro nie robi zupełnie nic ze stopami 

A czy Wy miałyście styczność z Avon'owymi produktami do stóp? Jak je oceniacie?

33 komentarze:

  1. coś za coś, piękny zapach zamiast działania :) zazwyczaj najlepiej na mnie działają te kosmetyki, które zapachem odrzucają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę zacząć wyznawać tę zasadę :P

      Usuń
  2. ja mam balsam, peeling i spray, zapach ma wspaniały ah♥

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuu, szkoda że poza zapachem, nie można liczyć na żadne inne działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cego to oni nie wymyslą :) szkoda ze tylko pachnie ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. To już wiem, czego nie kupować..:/

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach to nie wszystko..
    szkoda, że się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja bardzo często kieruje się zapachem w wyborze kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś z avonu miałam maskę do stóp i nie lubiłam jej. więc innych kosmetyków z tej marki do stóp już nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też już niczego do stóp u nich nie kupię.

      Usuń
  9. Kiedyś namiętnie kupowałam produkty z tej serii, ale tylko z powodu... ich zapachu. Niestety, pod względem działania są tragiczne :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że nie tylko ja należę do niezadowolonych klientek. W wielu przypadkach zawiodłam się na produkcie, nie tylko pod kątem samego działania, ale także z faktu bardzo niewielkiej ilości i kosmicznej ceny! Zapach zapachem, ale żeby aż tak lecieć w kulki? Co raz więcej osób rezygnuje z tej firmy, dlatego nie wróże jej już nic dobrego:) Dziękuje za odwiedziny, oczywiście zapraszam ponownie Pola <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linie Foot Works, Naturals i Color Trend są już u mnie na straconej pozycji. Mam od nich 3 diamentowe kredki do oczu, miałam też tusze do rzęs i te produkty super się sprawdzają. Perfumy też są ok.
      Ale jak się człowiek natnie na taki bubel, to się zraża nie tylko do linii produktów, ale i całej marki.

      buźka :*

      Usuń
  11. Mam ten balsam i spray z tej serii i w sumie zgadzam się z Twoją opinią na temat tego balsamu - pięknie pachnie i co poza tym? Nic. Już kiedyś miałam jakiś krem niby chłodzący do stóp z Foot Works i było podobnie - cudowny zapach i zero działania. Dlatego myślę, że lepiej sprawdza się spray z tej serii - też nie robi nic, a przynajmniej odświeża i łatwiej się go używa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo łatwo trafić na bubel w Avonie:) jednak się nie zrażam i zawsze zamawiam coś z każdego katalogu :P ja się wachałam między peelingiem z tej serii, a tym z solą morską, wzięłam ten z solą i jestem bardzo zadowolona:) ale np. mam dezodorant do stóp z Avonu i taki badziew, że nie wiem co mam z nim zrobić :P ten balsam przynajmniej ładnie pachnie! mój dezodorant śmierdzi więc pewnie pójdzie do kosza, nawet wstydu komuś dać :D
    buziaki i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie lubie i nie kupuje nic z Avon,nawet mnie nic a nic nie kusi.Te kosmetyki kiedyś mnie uczulily...

    OdpowiedzUsuń
  14. Podejrzewam, że też zakochałabym się w tym zapachu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog !
    obserwuję i zapraszam http://usandaboutus.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam całą serię tych produktów i jestem nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja bardzo nie lubię kosmetyków z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja mam krem do stóp nawilżający z Avonu, ale inny, taki tradycyjny. Pachnie niezbyt fajnie, bo trochę mentolowo trochę tak cierpko, ale fajnie nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja nie lubię produktów do stóp tej marki ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Też się przejechałam na Avonie tyle razy, że teraz sobie daruję zakupy tam;/
    ale również jestem fanką pachnących stron ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Skoro tylko pachnie to szkoda sobie nim zawracać głowy :D Od tego są perfumy i dezodoranty :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Uuuu... Słabo! Lubię ich produkty do stóp. Ale niestety nie wszystkie są dobre;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi przydał by się taki kremik. Stopy również z tego faktu by się cieszyły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy byłyby takie szczęśliwe, bo ten krem by nic z nimi nie zrobił...

      Usuń
  24. Miałam krem z tej firmy i też jedynie dawał ładny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda :/ kurcze skoro nie nawilża to myślałam że chociaż ten efekt chłodzenia jednak będzie, masakra :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)