wtorek, 13 sierpnia 2013

Recenzja: Balea - Hawaii Pineapple - żel pod prysznic Ananas i Kokos

Już od dłuższego czasu żele Balea są rozchwytywane przez blogerki i często wychwalane pod niebiosa. Ale czy są tego warte? Ja też zabiorę głos w tej sprawie - zapraszam na recenzję żelu Balea o zapachu Ananas&Kokos.

Cena: 5-6 zł (dostępne na allegro i w sklepach internetowych)
Pojemność: 300 ml
Zapach: kokosowo-ananasowy


Od producenta:
"Kremowy żel pod prysznic Balea z cennymi ekstraktami sprawia, że skóra staje się aksamitnie miękka a piękny zapach działa kojąco na zmysły. Testowany dermatologicznie. ".

Moja opinia:
Produkt został zamknięty w poręcznej i dużej, 300 mililitrowej plastikowej butli. Opakowanie posiada wakacyjny, kolorowy nadruk z egzotycznymi owocami - z pewnością przyciągnąłby wzrok niejednej z Was ;) Opakowanie posiada dosyć mocny zatrzask, aczkolwiek nie ma problemów z jego otwieraniem nawet przy mokrych dłoniach.



Żel posiada intensywny i słodki zapach - ananasowy, z którego przebija się słodka nuta kokosa. Szczerze powiedziawszy początkowo bałam się tego mega-słodkiego połączenia, ale teraz już wiem, że nie było czego. Zapach jest na lato idealny! Niestety na mojej skórze nie utrzymuje się zbyt długo, ale spotkałam się z opiniami, że jest on długotrwały.


A jaka jest jego konsystencja? Raczej rzadka, jednak nie wodnista. Żel jest w limonkowym kolorze i dobrze się pieni. Niewielka jego ilość wystarczy, aby wymyć całe ciało, dzięki czemu jest bardzo wydajny. Bardzo się z nim polubiłam i żałuję, że nie jest on dostępny w stacjonarnych sklepach.

Ocena: 9/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Z chęcią wypróbuję inne warianty zapachowe.

A czy Wy lubicie żele Balea? Które zapachy przypadły Wam najbardziej do gustu?

33 komentarze:

  1. Musi nieziemsko pachnieć! :) Szkoda, że nie mam dostępu do DM'u ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj pachnie ;) Ja niestety też nie mam do nich dostępu, tę buteleczkę dostałam w prezencie ;)

      Usuń
  2. masz rację produkty balea kuszą wyglądem i wasze recenzję też kuszą. ja nie miałam niczego tej marki jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze sie, ze przypadl ci do gustu... bedziemy razem zamawiac kosmetyki balea :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Balei jedynie (na razie) miałam odżywkę do włosów.
    Tak mnie kuszą te kosmetyki w tych kolorowych letnich opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wypróbuję ten żel, ostatnio sporo o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale słyszałam skrajne opinie o żelach Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapach musi być świetny :)
    myślę, że warto wypróbować ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się fajny :)
    Zapraszam: pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam, ale chciałabym wypróbować, jak na razie miałam tylko z balea niebieski żel - niedługo recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecnie używam tego żelu i jest z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym mieć cokolwiek z tej Balei:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno zachęciłby mnie limonkowy zapach, który uwielbiam:) Faktyczne szkoda, że nie jest dostępny w drogeriach. Pozdrawiam i.. zapraszam do siebie Pola <3!
    OBSERWUJ MNIE NA BLOGLOVIN! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam słabosć do żeli tej firmy, mają piękne zapachy, a u mnie utrzymują się na skórze jeszcze kilka godzin ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam żadnego ich kosmetyków ale większość kusi :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam go pięknie pachnie jak malibu z sokiem ananasowym:D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nienawidzę zapachu ananasa, więc pewnie bym się nie skusiła :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam, ale już wyobrażam sobie ten zapach piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj ta Balea jest kusząca :)
    Ale gdybym miała okazję wolałabym inną wersję zapachową niż ananas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba nie miałam jeszcze ananasowego żelu, za to kokos mmm. Ciekawa jestem bardzo jak pachnie takie połączenie. Szkoda, że przez internet nie można sobie powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapach pokochałabym od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. skąd Wy wszystkie bierzecie tę baleę? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją butelkę dostałam od koleżanki w paczce urodzinowej ;) No niestety albo trzeba sobie ją u kogoś zamówić, albo zamówić przez internet na allegro lub w sklepach internetowych :(

      Usuń
  22. Jeszcze nie używałam ale kuuusi mnie od dawna ta marka :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiałam zapach tego żelu, ale ( niestety! ) kosmetyk ten strasznie przesuszał moją skórę ;( Co nieco mnie dziwi, bo używałam jeszcze 2 żele tej marki i wszystko było okej z moją skórą...

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapach na pewno przypadłby mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że nie ma u nas DM.. ale cóż :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że nie ma u nas DM.. ale cóż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)