wtorek, 6 sierpnia 2013

Recenzja: BeBeauty - żel-peeling oczyszczający

Witam

W ostatnim czasie wiele czyta się na blogach o kosmetykach BeBeauty, które dostępne są wyłącznie w sieci marketów Biedronka. Skuszona dobrymi opiniami i niskimi cenami produktów skusiłam się m.in. na żel-peeling do mycia twarzy. Ale czy takie tanie, "zwykłe" kosmetyki mogą być dobre?

Cena: ok 4,50 zł
Pojemność: 150ml
Zapach: przyjemny, świeży
Gdzie kupić? Sieć marketów Biedronka


Od producenta:
"Skutecznie oczyszcza skórę twarzy z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum, zapobiegając błyszczeniu się twarzy. Peelingujące mikrogranulki łagodnie złuszczają naskórek, wygładzają i odblokowują pory. Zawarty w żelu wyciąg z cytryny rewitalizuje i poprawia kondycję skóry. Zapewnia optymalny poziom nawilżenia. Skóra po użyciu żelu jest głęboko oczyszczona, wygładzona i odświeżona.
- Dokładnie oczyszcza z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum
- Zapobiega błyszczeniu
- Wygładza
- Zachowuje naturalny poziom nawilżenia
".



Moja opinia:
Produkt został zamknięty w wygodnej tubie z zatrzaskiem typu "klik". Nie ma mowy o tym, aby cokolwiek się rozlało, bądź wyciekło. Szata graficzna jest przyjemna dla oka, taka czysta, świeża ;) Kosmetyk ten ma konsystencję żelową, zawiera malutkie drobinki w kolorze bieli i niebieskim. Żel ma fajną konsystencję, nie spływa. Malutkie drobinki delikatnie peelingują skórę, odświeżając ją. Ma bardzo przyjemny, świeży zapach - polubiłam go. Żel dosyć łatwo się zmywa z twarzy, jednak czasem na twarzy pozostają niezauważone pojedyncze drobinki, które później trą o skórę podczas wmasowywania kremu (a tego nie lubię).

Ten żel-peeling jest idealny do stosowania na co dzień - pomaga w usuwaniu resztek makijażu, zanieczyszczeń i innych nieproszonych gości. Z pewnością dorównuje produktom z Nivea, czy Clean&Clear. Jednak jeżeli chodzi i o porządne oczyszczanie to polecam 1-2 razy w tygodniu użyć mocniejszego zdzieraka, np tego z Soraya, albo tego z Perfecty. 

Ocena: 9/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Z pewnością jeszcze nie raz do niego wrócę. Dobry produkt za niewielkie pieniądze.

A czy Wy lubiecie Biedronkowe kosmetyki? Co polecacie?

30 komentarzy:

  1. Właśnie go kupiłam przyjaciółce do prezentu i mam nadzieję, że jej się sprawdzi ;D Ponoć BeBeauty produkuje Tołpa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie niedawno go kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten żel. Miałam go już 2 razy jeszcze w starych opakowaniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie :)
    allwayssmille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie mam zamiar go zacząć;D

    OdpowiedzUsuń
  6. krem do ciała, produkty do pielęgnacji stóp i oczywiście wspaniały zmywacz z pompką

    OdpowiedzUsuń
  7. z przyjemnością wypróbuję :) jestem pod wrażeniem biedronkowego płynu, super zmywa makijaż

    OdpowiedzUsuń
  8. mam, uzywalam, lubie bardzo :) ostatnio zaczely pekac mi naczynka wiec ciesze sie ze ten zel ma drobinki pilingujace, ale nie jest w stanie podraznic mi buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam go i uwielbiam jest jak na razie moim ulubieńcem, ale mam zamiar poszukać jeszcze jakiegoś dobrego zdzieraka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest rewelacyjny :)
    ale jeszcze lepszy jest z LIRENE <3 ale trochę droższy ;x

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę sobie go zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, nie używałam, ale widzę że warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie mgoę nigdy natrafić na biedronko we kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  14. wydaje się być ok. ja stosowałam krem-żel z nivea ale nie jestem zadowolona... więc chyba tego spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam teraz na wieczór do oczyszczaniu buzi używam mydełka alepp :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja go uwielbiam, jest idealny, gdy moja skóra jest podrażniona, zwłaszcza po słońcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam go jeszcze, jestem wierna peelingom z joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog :) Bardzo fajnie go prowadzisz aż zazdroszczę :)
    Zapraszam też do mnie może znajdziesz coś dla siebie.. :)
    make-up-prima-sort.blogspot.com

    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. żelu jeszcze nie miałam, ale chetnie po niego sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Produkty do mycia twarzy z Biedronki są fajne, ale bardzo delikatne. Jestem przyzwyczajona do mocnego oczyszczenia i piany :) BeBeauty używam co jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Be Beauty używałam micel i mleczko do demakijażu oraz peeling do ciała. Płyn micelarny i peeling polecam. Co do mleczka - dobrze usuwało makijaż, ale wywoływało pieczenie skóry :(

    OdpowiedzUsuń
  22. kupiłam kiedyś jakiś żel z biedronki maskara chciałam żeby jak najszybciej się skończył.

    OdpowiedzUsuń
  23. cala seria bebeauty jest wg mnie dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię produkty z tej serii, szczególnie te nowe wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. No proszę! Ja jak na razie w markecie Biedronka rzuciłam się na lakiery, które przyznam, że mnie nie zawiodły:) Jeżeli chodzi o peeling to musiałabym na niego zapolować:) Pozdrawiam Pola <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Używałam kiedyś tego żelu i chyba muszę go kiedyś jeszcze kupić, bo jest dobry i tani :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)