piątek, 16 sierpnia 2013

Recenzja: Hean I love blue #821

Dziś pod lupę biorę mój nowy nabytek - lakier do paznokci Hean I Love w kolorze przepięknego błękitu. Lakier ten dostałam w gratisie i kolorystycznie idealnie wpasował się w mój gust - takiego lakieru brakowało mi w mojej małej kolekcji ;)

Cena: 4,99 zł (dostępne w małych drogeriach oraz tutaj)
Pojemność: 6 ml
Kolor: 821, błękitny


Od producenta:
"Mini lakier. Łatwo i równomiernie rozprowadza się na powierzchni paznokcia. Nie pozostawia smug. Kryje kolorem już po pierwszej warstwie. Optymalną trwałość uzyskamy nakładając drugą warstwę po 3 minutach od nałożenia pierwszej warstwy. Nie zawiera szkodliwych związków: toluenu, formaldehydu i kamfory.". 


Moja opinia:
Lakier znajduje się w poręcznej, niewielkiej 6 mililitrowej butelczce. Jest ono ozdobione czarną grafiką z logiem firmy. Lakier został wyposażony w poręczny i długi pędzelek - wystarczą trzy pociągnięcia i paznokieć jest już umalowany. Zapach lakieru, jak to przy każdym innym lakierze - nie jest zbyt przyjemny dla nosa, ale to już chyba wpisane jest w urok takich emalii ;)




Jeżeli chodzi o krycie, to potrzebne będą do tego dwie warstwy lakieru. Jedna średnia warstwa już dosyć ładnie kryje, jednak widoczne są prześwity i niezbędne jest kolejne pociągnięcie pędzlem. Lakier wysycha dosyć szybko. Po wyschnięciu na pazurkach pojawia się piękny połysk, jakbyśmy pokryły je dodatkowo utwardzaczem.


A teraz najważniejsza część - czyli trwałość lakieru. I ta jest bardzo przyzwoita, bo na moich kruchych i  rozdwajających się paznokciach wytrzymał aż 4 dni. Po tym czasie pojawiły się przetarcia na końcówce paznokcia  i pierwsze odpryski. W moim przypadku jest to bardzo dobry wynik, bo przeciętnie lakiery trzymają się u mnie bez szwanku około 2 dni. Nie wiem, czy pomogło w tym olejowanie paznokci, ale i tak jestem zadowolona z tej 4-dniowej wytrzymałości.


Jak same widzicie, lakier prezentuje się pięknie, do tego bardzo dobra trwałość i niska cena - czego chcieć więcej? No może tylko tego, żeby szafy Hean pojawiły się w większych drogeriach, abym mogła powiększyć swoją kolekcję :P



Ocena: 10/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Tak! ;)

A czy Wy miałyście lakiery z Hean? Jak Wasze doświadczenia z tą firmą?

32 komentarze:

  1. cudowny ma kolor, a jeszcze taką trwałość i krycie! nic tylko kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor!:) Za tą cenę i z tą wytrzymałością opłaca się i to bardzo :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam nigdy lakierów tej firmy, jakoś nie natknęłam się na nie, a szkoda, bo ten niebieściak podbił moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek fajna trwałość- już go lubię;D

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolor :) Oooo tak, zostały mi 3 dniwolnego i ostatnie2 tygodnie wakacji spedze na drugiej części stazu, niestety ...

    Obserwuje i licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zadbane paznokcie ! obserwujemy? ja juz , czekam na Ciebie
    pozdrawiam, buźka kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolor, nie miałam nigdy lakieru tej firmy i nie widziałam go też mojej drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie miałam jeszcze żadnego lakieru z Hean :) ale myślę, że to kwestia czasu !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny kolor - ulubieniec tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolorek i fajnie, że szybko wysycha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę jest piękny, lubię tego typu odcienie :) Jeszcze za taką cenę, i trwałość przyzwoita :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolorek obecnie nie mam takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy ale jest przesliczny na twoich pazurkach wyglada bajecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek piękny :) Musiałabym się rozejrzeć za tymi lakierami u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny *.* taki w mojej kolekcji na pewno by się przydał! *.*
    zapraszam do siebie :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pazurkach wygląda prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam lakierów tej marki, ale ten Twój ma śliczny odcień! A 4 dniowa trwałość jest dla mnie wystarczająca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny kolor! Piekne paznokcie!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zachwycona tym kolorkiem! Piękny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)