sobota, 3 sierpnia 2013

Spotkanie blogerek - KIELCE 22.09.2013

Hej kochane, w związku z tym, że w komentarzach dużo osób pisze, że Miechów nie za bardzo im po drodze oraz że dostałyśmy kilka maili z zapytaniem, czy nie można przenieść spotkania do większego miasta postanowiłyśmy, że tak właśnie zrobimy!

BLOGERSKIE POŻEGNANIE LATA zostaje przeniesione do Kielc!


Data spotkania pozostaje bez zmian: 22/09/2013. Miejsce i godzinę podamy w ciągu najbliższych dni. Zgłoszenia ślijcie do 15 sierpnia 2013 roku na poprzednio podanego maila: spotkanie.miechow@o2.pl
Bardzo prosimy o zmianę banerku na aktualny na blogach tych z Was, które już się zgłosiły.

Miłego weekendu :)

30 komentarzy:

  1. Chętnie bym się na takie spotkanie wybrała, ale szkoda, że za daleko mieszkam :(
    W każdym razie liczę na relację fotograficzną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też za daleko :( ale życzę udanego spotkania! :)

      Usuń
  2. Żałuję, że nie będę mogła być, choć jestem spod Kielc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj szkoda. A może jednak się uda dotrzeć? :)

      Usuń
  3. To super. Pomysł bardzo fajny. Jeśli mogłabym prosić o miejsce dla mnie byłabym bardzo wdzięczna. Miło by było Was bliżej poznać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że trochę daleko z Warszawy :P Udanego spotkania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygotowania pełną parą :D Miłego spotkania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę miłego spotkania - tak na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę daleko... Ale może się zgłoszę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zapraszam gorąco ;) Miło będzie poznać się twarzą w twarz :)

      Usuń
  8. aż mnie mrozi jak widzę tę datę.. ;p
    szkoda, że daleko mi do Kielc :(

    OdpowiedzUsuń
  9. a jeśli chodzi o paznokcie to widziałam tę metodę z gąbeczką, ale kurde mi to wcale nie wychodzi ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym wpadła jednak mieszkam za daleko :) ale liczę fotorelację !

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie by było ale dla mnie to też za daleko
    zapraszam na wizazowy-zakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ojoj kurcze szkoda, że już w terminie wrześniowym. Będę czekać na relację! Pozdrawiam Pola <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego spotkania :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Wam fajnie. :) Mile spędzonego czasu życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już wysłałam zgłoszenie mam nadzieje,że znajdzie się dla mnie miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja wysłałam może akurat będzie jeszcze miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. juz dodałam kochana , przepraszam ze przeoczyłąm ten fakt:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę będę mieć daleko ale chęć poznania Kielc i bloggerek z tych okolic chyba jest większa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie dam rady dotrzeć , ze względu na odległość , bardzo żałuje ;(

      Usuń
  19. wysłałam maila i ja :) może akurat uda mi się załapać :) i oczywiście wstawiam baner :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozumiem,że jestem na liście uczestniczek? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. równieżza daleko.. szkoda :(
    pozdrawiam wszystkiego kochane uczestniczki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. jejku wiem, że już po terminie, ale czy można się jeszcze zgłaszać?? nie wiem czemu dopiero teraz trafiłam na tą informację :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)