sobota, 3 sierpnia 2013

Spotkanie blogerek w Miechowie - pożegnanie lata

Witajcie!

Czy słyszałyście już może o planowanym spotkaniu blogerek w Miechowie?? Niestety nie miałam możliwości wybrania się na spotkanie do Kielc, dlatego teraz mam nadzieję, że nic nie stanie mi na drodze i w końcu poznam kilka z Was ;)

Chciałabym zaprosić Was do wzięcia udziału w tym spotkaniu, które odbędzie się 22 września, a więc w ostatni dzień kalendarzowego lata w Miechowie (miejscowość na trasie Kielce-Kraków, woj. Małopolskie).


Informacje dotyczące lokalu i dokładnej godziny naszego spotkania pojawią się w najbliższym czasie, ponieważ cały czas wybieramy. Jeśli macie jakieś propozycje i sugestie – ślijcie maile bądź piszcie je w komentarzach – chętnie je przeczytamy.

Zgłoszenia proszę kierować na adres mailowy: spotkanie.miechow@o2.pl w tytule wpisując „Miechów”. W treści maila podajcie link do swojego bloga, imię i wiek oraz ewentualne sugestie/pytania.

Zgłoszenia przyjmowane są do 15 sierpnia. W ciągu trzech dni opublikujemy listę osób, które wezmą udział w spotkaniu. Ilość miejsc jest ograniczona - wysyłając swoje zgłoszenie potwierdzasz przybycie.

Jeśli wysłałyście już zgłoszenie, prosimy o wklejenie banera u siebie na blogu oraz podlinkowania go do tego posta.

Do zobaczenia! :)

SPOTKANIE ZOSTAŁO PRZENIESIONE DO KIELC!
Więcej czytaj TUTAJ

5 komentarzy:

  1. na pewno fajnie będzie na takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, ze fajnie Wam to spotkanie wypali :) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, żeby spotkanie wypaliło :*

    zapraszam do mnie, może obserwujemy?
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że mam daleko :)
    miłego spotkania! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)