czwartek, 1 sierpnia 2013

Zapowiedź książki "Ostatnia spowiedź tom II" Nina Reichter

Witam

Pamiętacie jak jakiś czas temu opisywałam Wam tutaj książkę "Ostatnia spowiedź"? Otóż już niebawem pojawi się kolejny tom tejże pozycji. Już nie mogę się jej doczekać i pewnie część z Was, która miała okazję ją przeczytać, też czeka na nią z niecierpliwością.

Pierwsza część skończyła się w taki sposób, że nie wiadomo jak cała historia potoczy się dalej. Drugi tom pojawi się w sprzedaży 20 sierpnia. Z niecierpliwością czekam na ten moment. A tak będzie wyglądać okładka tejże książki:

"Kontynuacja bestsellerowej powieści Niny Reichter. Pełna napięcia, romantyczna opowieść o miłości w szponach show-biznesu. Poznaj tom II cyklu Ostatnia spowiedź. 

Świat Ally Hanningan wali się w posadach, gdy miłość jej życia – rockman Bradin Rothfeld zostaje postrzelony i pada na scenę. Ally jest uczestniczką tamtych zdarzeń. Bezsilność i wspomnienia tamtych chwil na zawsze pozostaną jej najgorszym koszmarem.

Bradin jest w ciężkim stanie.  


Co więcej, może pożegnać się ze światem sądząc, że dwie najbliższe mu osoby zrobiły mu świństwo. Tylko czy Ally i Tom rzeczywiście są niewinni? Rozpoczyna się walka o życie rannego Bradina, a jego bliscy, odliczając feralne godziny, będą musieli zmierzyć się z grzechami, które być może nigdy nie zostaną odpuszczone. Tom poprzysięga sobie, że już nie zbliży się do Ally. Tylko czy facet, który dotychczas żył bez zasad dotrzyma obietnicy?

Miłość, zazdrość, show-biznes. Ostatnia spowiedź Poczuj, jak kocha ten, którego kochają tysiące…
"

Do przeczytania tej książki namówiłam już kilka osób z mojego otoczenia i z tego co mi wiadomo, nie żałowały spędzonego z nią czasu. Co więcej wyczekują razem ze mną momentu premiery drugiego tomu, co pokazuje jak wciągająca jest historia Ally i Bradina :)

14 komentarzy:

  1. może i ja bym nie żałowała.. ale wątpię, że zabiorę się za czytanie ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jakbyś zaczęła to byś się szybko wciągnęła :) Ja też przez cały okres nauki w gimnazjum, liceum nie przeczytałam żadnej książki. A jak zaczęłam (bodajże od sagi zmiarzch) tak zaczęłam i wpadłam w czytanie książek. Teraz uwielbiam czytać kryminały medyczne :)
      Grunt, żeby książka była napisana łatwym językiem i lekko się ją czytało - a ta z pewnością taka jest ;)

      Spróbuj, nie pożałujesz :P

      Usuń
  2. ja przeczytałam całą Lalkę! myślę, że wystarczy mi to na parę lat haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytalam 1 tom, moze i na 2 sie skusze ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam pierwszego tomu tej książki. Ostatnio w ogóle rzadko kiedy czytam książki - lenistwo? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatni nie mam czasu na czytanie książek

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem kim jest Nina ale chętnie przeczytam Twoją recenzję tej książki

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się ciekawie, muszę najpierw gdzieś złapać pierwszą część:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może się skuszę na przeczytanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tak,,, jak bedziesz miala ksiazeczke to podziel sie nia ze mna tak jak ja sie dzielilam Greyusiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy mi się nie chce czytać, ale coś czuję, że do tej książki warto zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na mojej liscie jest już tyle książek do przeczytania, że ja sama po prostu nie ogarniam ale na tą też czas i pora przyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jedyną książką jaką przeczytałam to " Kamienie na szaniec " ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)