wtorek, 10 września 2013

Lekcja makijażu: brązowy dzienniaczek ze Sleek Au Naturel

Witam ;)

Już wróciłam do domku i staram się nadrabiać blogowe zaległości ;) W tym tygodniu postaram się odwiedzić Wasze blogi, a także znów zacząć dodawać regularne wpisy. Także spodziewajcie się nawału nowych postów :]

Jakiś czas temu pokazywałam Wam makijaż, który w całości wykonałam cieniami z paletki Au Naturel ze Sleeka. Dziś chciałam pokazać, jak wykonać ten makijaż krok po kroku ;)

Do wykonania tego makijażu wykorzystałam:Twarz:
*podkład Rimmel Match Perfection,
*puder sypki Hean Mat Loose Powder,
*bronzer Sunkissed,
*róż wypiekany Hean #271. 
Oczy:
*baza pod cienie Hean,
*biała kredka Rimmel,
*cienie z paletki Sleek Au Naturel,
*tusz do rzęs Essence,
*zestaw do stylizacji brwi Manhattan.
Usta:
*pomadka Hean Vitamin Coctail #89.

1. Całą powiekę pokrywamy cieniutką warstwą bazy pod cienie (Hean).


2. Ruchomą część powieki malujemy białą kredką (Rimmel).



3. Na wewnętrzny kącik oka aplikujemy pomarańczowo-beżowy cień (Toast).


4. Na środkową część powieki aplikujemy biały, matowy cień (Nougat).


5. W zewnętrzny kącik nakładamy beżowy, perłowy cień (Taupe).


6. W załamaniu powieki i nieco ponad nią nakładamy szary, matowy cień (Nubuck) i delikatnie rozcieramy go ku górze.


7. W zewnętrznym kąciku górnej powieki dokładamy zielono-brązowy, perłowy cień (Moss).


8. Teraz czas na dopieszczenie dolnej powieki - w zewnętrznym kąciku nakładamy czekoladowy, perłowy cień.


9. W wewnętrznej części dolnej powieki nakładamy biały, matowy cień (Nougat).


10. Czarnym, matowym cieniem (Noir) robimy kreskę na górnej powiece.


11. Tuszujemy rzęsy (Essence). Gotowe!


A tak prezentuje się całość:


I jeszcze zbliżenie na oczy:


Ostatnio bardzo polubiłam takie neutralne makijaże.
Także spodziewajcie się więcej takich makijaży na blogu ;)

32 komentarze:

  1. Ładny, delikatny, ale efektowny makijaz ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo naturalnie, fajny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż :) Nie mam tej paletki, ale spróbuję go wykonać paletką MUA Undressed Me Too, bo ma podobne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kolorystyka - moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie świetny post,bo uwielbiam oglądać makijaże oraz sposób ich wykonania.Makijaż ładniutki,w moich klimatach.Bardzo fajnie wszystko zobrazowałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie makijaże:) fajnie, że pokazałaś krok po kroku jak go wykonać

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej napisz do mnie e-mail w sprawie kartki na zakochanawsztuce@gmail.com lub alicja.zielinska92@wp.pl :)

    Uwielbiam takie instrukcje!:) Bardzo często właśnie tak robię sobie makijaż. Skorzystam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łandy makijaż :D Taki delikatny i w ogóle ;) Więc na pewno by mi wyszedł przynajmniej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie taki delikatny makijaż lubię najbardziej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż i świetna instrukcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne kolorki ma ta paletka!
    zapraszan do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie, tak delikatnie ;) Bardzo fajna paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny delikatny makijaż :)

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się ta paletka z cieniami , super makijaż!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny, delikatny makijaż :) troszkę szkoda że przez oświetlenie na zdjęciach nie widać zbyt dużej różnicy między cieniami, które są mocno napigmentowane w rzeczywistości, a na zdjęciach się niestety zlewają :) ale tak czy siak instrukcja bardzo fajna i pomocna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam Au Naturel. złoty i biały cień sięgneły już dna ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś chorowałam na tą paletkę, ale mi przeszło bo zaczęłam kombinować z żywymi kolorami ;) Ale taka paletka jest przydatna do tworzenia delikatnych codziennych makijaży takich jak przedstawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. można powiedzieć make up-no make up, ale swoje robi:) wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Również ostatnio częściej sięgam po takie neutralne kolorki :)
    Wyszło delikatnie ale taka wersja jak najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się czuję źle w kolorowym makijażu :P Taki jest idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. makijaż jest bardzo naturalny, wygląda jakby go w ogóle nie było. taki preferuję:)
    ja nie mogę się zdecydować którą paletkę sleeka kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję , że włączyłaś się do dyskusji na moim blogu. Co do żelu to lubię różne zapachy, zawsze mam co najmniej 5 otwartych w łazience. teraz moim nr 1 jest balea, cudowne zapachy. jeśli nie chcesz się uzależnić to lepiej po nie nie sięgaj :)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietna paletka na co dzien :) pasuje do Twoich oczków :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie to wygląda! i nawet wydaje się nie być mega trudne :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)