czwartek, 19 września 2013

Makijaż: Brąz w szarości Hean & Kobo

Makijaż - o tym będzie dzisiejszy wpis. W użyciu moje ulubione cienie z Kobo i Hean. Makijaż to typowy dzienniaczek idealny na każdą okazję - do szkoły, pracy, zakupy. Delikatny, jednak podkreśla oko. 


Czego użyłam do wykonania tego makijażu?
*podkład Rimmel Match Perfection,
*korektor Hean Problem Reductor #01,
*baza pod cienie Hean,
*cienie Kobo - biały #101, beżowy #104,
*cienie Hean - beżowo/łososiowy #804, szary #561,
*cień Grashka brązowy,
*maskara Hean Gigant Shock professional XXL Volume,
*puder sypki matujący Hean Mat Loose Powder,
*bronzer Sunkissed,
*róż wypiekany  Hean Colour Celebration #271,
*pomadka Hean Vitamin Coctail #89.



I tradycyjnie, zbliżenie na oczka:


Ostatnio polubiłam się z pomadkami - długo szukałam takiej, której kolor by mi odpowiadał, a teraz mam już ich kilka. Chyba musiałam do nich dorosnąć :P Za jakiś czas zrobię Wam przegląd mojej ubogiej kolekcji. I niedługo pojawi się również stepik do tego makijażu - niby łatwy, ale może komuś się przyda. Czekacie? :)

40 komentarzy:

  1. Piękny makijaż:) Uwielbiam takie delikatne zestawienia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też coraz częściej sięgam po takie neutralne kolory ;)

      Usuń
  2. Może coś podobnego zrobię jutro rano :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób, rób ;) I nie zapomnij o zdjęciach ;)

      Usuń
    2. Zdjęć raczej nie będzie, bo u mnie znowu szaleństwo na twarzy :/

      Usuń
  3. Pewnie, że czekamy!:)
    Śliczny make up i rzęsy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie pozwolę Wam za długo czekać :P Dziękuję ;*

      Usuń
  4. Ciekawie połączyłaś kolory :) Szary robi super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny ,podkreślający :) ja ostatnio koocham pomadki wiec pokazuj co tam masz w swoich zbiorach ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko porobię zdjęcia to wszystkimi się pochwalę, choć nie mam ich zbyt wiele :P

      Usuń
  6. Ja właśnie jestem na etapie poszukiwania idealnej pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że mój przyszły post Ci w tym pomoże ;)

      Usuń
  7. pięknie rzęsy wyszły:) ja jednak maluję się mocniej, nawet do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci że nigdy nie używałam szarości w makijażu :) Piękne połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przez dłuższy czas jej do siebie nie dopuszczałam, ale to połączenie z brązem mnie do niej przekonało! ;)

      Usuń
  9. Lubię takie delikatne makijaże! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten makijaż, taki naturalny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczny makijaż , naturalny , takie lubię najbardziej ! Chyba będę musiała ściągnąć od Ciebie! Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ naturalny, ledwo widoczny, idealnie się sprawdzi na co dzień :)

    a opalić udało mi się w tym roku, jednak skóra trochę ucierpiała na tym i nawilżam ją jak mogę ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi sie, do twarzy ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ten makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny makijaż - w mojej ulubionej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż :)))

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny, dzienny makijaż :) Będę miała co naśladować od 1 października, gdy znowu pójdę na uczelnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo łądnie :) mam te cienie od hean więc moge spróbować wykombinować coś podobnego :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze lubiłam brązy, ale ostatnio jakoś wyjątkowo często goszczą na moich powiekach :D Fajne takie połączenie z szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny makijaż :) uwielbiam takie dzienne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny ! Uwielbiam takie delikatne makijaże :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się!:)) choć dla mnie za delikatny...

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się, bo jest delikatny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)