poniedziałek, 2 września 2013

Manicure: Niebieskie ombre w kropki

Dziś kolejny wpis pazurkowy. Ostatnio złapałam hopla na punkcie pazurków - szukam ciekawych zdobień w internecie i później staram się je odwzorować. Tym razem postawiłam na niebieskie ombre, które urozmaiciłam kropeczkami. 




A oto sprawcy całego zamieszania:
*lakier Hean I Love #834,
*lakier Wibo Extreme Nails #102,
*Hean Colour Obsession (brak numeru),
*Golden Rose Rich Color #49,
*Miss Sporty Clubbing Colours #328,
*sonda do zdobień.



I mała sesja zdjęciowa:




Lubicie takie wariacje na pazurkach? Czy wybieracie paznokcie gładkie, w jednym kolorze?

54 komentarze:

  1. wygląda świetnie ;) W wolnej chwili na pewno wypróbuję ;) Muszę tylko w końcu dorwać gdzieś sondę ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny!bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam u jednej blogerki podbne i zapałałam do nich miłością:)
    Ale nie mam sondy :(
    Ty zrobiłaś wersję minimalistyczną czyli tak jak lubię :)
    pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej jaki ładny mani :) podoba mi się ten najciemniejszy odcień bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekny ! i perfekcyjnie zrobiony:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie wesołe zdobienia, lubię takie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne pazurki :)piękne odcienie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudneee :D Zawiało takimi wakacjami nad morzem :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. cudeńko :D lubię takie kombinowanie kolorami, choć sama boję się, że nie zawsze takie połączenia kolorystyczne pasują ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) szczególnie podoba mi się lakier na środkowym palcu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie Ci to wyszło :)
    Też chętnie poszalałabym na pazurkach, ale ostatnio mocno je skróciłam więc muszę troszkę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna stylizacja paznokciowa, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne !
    Też tak czasem robię, że pierw szukam w internecie, a później odwzorowuję u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo rewelacja:D ja mam właśnie błękit na paznokciach :) sondę muszę kupić, bo tak pięknie to wygląda że trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wzorek, bardzo podobają mi się kropeczki! :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachęciłaś mnie do kupienia sondy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie wzory! Super wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne.. chyba zaraz sobie zrobię takie w różnych odcieniach danego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne odcienie niebieskiego :) a te kropy wyglądają cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne zestawienie i tonacja kolorystyczna - bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękny mani :D Całość wygląda świetnie - a kropeczki są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. super, bardzo mi się podoba to zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny kształt i cudowny wzorek <3 zazdroszczę cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. moje ulubione kolory, są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale genialnie!:) Ja też chcę takie:D

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne kolorki, najbardziej podoba mi się ten na środkowym palcu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne mani w moich ulubionych, niebieskich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdobienie super, dodatkowy plus za kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny pomysł z tym manikiurem :) Mi jeszcze nigdy nie udało się zrobić tak ładnych kropeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę kupić sobie to cudeńko do robienia kropek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale słodkie!
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://red-and-black-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Perfekcyjne! :) Muszę wreszcie kupić sondę ;).

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie wyszło, jednak sonda to podstawa, miałam kiedyś jedną, która okazała się dla mnie niewypałem i nawet przy jej użyciu kropki nie przypominały kropek... ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. koniecznie muszę namalować coś podobnego na swoich paznokciach bo efekt jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. koniecznie muszę namalować coś podobnego na swoich paznokciach bo efekt jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne pazurki i do tego niebieskie. Kocham <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)