poniedziałek, 23 września 2013

Mono makeup na powitanie jesieni

Witajcie kochani!

Wczoraj odbyło się długo wyczekiwane spotkanie blogerek w Kielcach. Nawet nie wiecie, jak bardzo stresowałam się przed nim i nie mogłam spać dwie noce przed :D Bałam się, czy wszystko wypali, czy dziewczyny dotrą, czy prezentacje firm przypadną do gustu, czy blogerki poczują się "jak u siebie" i zapanuje luźna atmosfera. No i chyba się udało ;) Dziewczyny wychodziły ze spotkania z uśmiechami na twarzy, a my chyba podołałyśmy organizacyjnie :P Szczegółowa relacja pojawi się już niebawem.

Nasze spotkanie miało na celu pożegnać lato i przywitać naszą piękną złotą, polską jesień ;) Z tej okazji zamieszczam makijaż wykonany na konkurs marki Glazel, w którym trzeba wykonać makijaż tylko jednym cieniem ;) Ja postawiłam na zielonkawo-złoty cień z paletki Showstoppers ze Sleeka. Dodałam do niego kreseczki eyelinerem i wyszło mi coś takiego:


A tak prezentuje się cała buźka:





Do makijażu wykorzystałam:
*podkład Rimmel Match Perfection,
*korektor Hean Problem Reductor #01,
*baza pod cienie Hean,
*cień Bad Girl z paletki Showstoppers Sleek,
*eyeliner Wibo #czarny,
*maskara Hean Gigant Shock professional XXL Volume,
*kępki sztucznych rzęs,
*puder sypki matujący Hean Mat Loose Powder,
*bronzer Sensique,
*pomadka Manhattan #Material Girl.


Myślę, że makijaż idealnie nada się na wieczorne wyjście. Drobinki powodują, że makijaż przybiera barwy od złota przez zieleń aż po brąz. Niewiele pracy, a super efekt. I nie wymówicie się, że nie umiecie zrobić ładnego cieniowania ;)

17 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz w tym makijażu:)) podoba mi się taka podwójna kreseczka jak nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakaś Ty piękna ;) Makijaż super, bardzo mi się podoba. Ostatnio uwielbiam podwójne kreski w makijażu :) Super to wygląda. Cieszę się, że spotkanie się udało. Chętnie zobaczę zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny makijaż. złoty cień jest super a dodatek czerni sprawia że idealnie nadaje się na wieczór. masz piękną cerę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny! Idealne kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam złotyyy <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Golasku wyglądasz bosko w złocie :D I jeszcze te równiutkie kreseczki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. kto powiedział,że mono jest nudne? bardzo ładnie:) piękny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękną złotą jesień nam przynosisz:) Szkoda tylko, że ta na dworze coś kaprysi i raczy nas deszczykiem:( Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby prosty makijaż, a taki zjawiskowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż :D Niby tylko jeden kolor, ale pięknie się prezentuje razem z ta podwójną kreską :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny!!!! Niby prosty ale wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż :) fajnie, że spotkanie blogerek się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te podwójne kreski są obłędne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten makijaż mnie zachwycił, kocham złoto na powiekach. Nie mogę się napatrzeć :)

    Ps. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)