niedziela, 8 września 2013

Recenzja: AA - Maseczka zwężająca pory

Kolejna recenzja na blogu, czyli kontynuacja poszukiwań maseczki idealnej ;) Tym razem pod lupę wzięłam maseczkę AA z serii "Technologi Wielku", której głównym zadaniem jest zwężenie porów. Jeżeli chcecie wiedzieć, co sądzę na jej temat to zapraszam do dalszej części wpisu ;)

Cena: ok 3zł
Pojemność: 10 ml
Zapach: przyjemny, delikatny, bardzo miły dla nosa
Dostępność: do kupienia w większości drogerii, marketów


Od producenta:
"0% alergenów, parabenów, barwników. Maseczka opracowana z myślą o skórze z rozszerzonymi porami - dzięki wyspecjalizowanym składnikom - zmniejszy ich widoczność i zredukuje wydzielanie sebum. Ekstrakt z owoców róży wielokwiatowej wyraźnie zwęża pory, reguluje wydzielanie sebum oraz wygładza powierzchnię skóry. Kompleks roślinnych polisacharydów i gliceryna zapobiegają przesuszeniu skóry, a prowitamina B5wraz z alantoiną łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia".

Moja opinia:
Maseczkę kupujemy w typowych saszetkach o pojemności 10ml. Taka ilość kosmetyku wystarczy nam na około 3 aplikacje produktu na naszą twarz. Kosmetyk ten ma przyjemny zapach, który bardzo mi się spodobał. Konsystencja gęsta, łatwo się rozprowadza po skórze i równie łatwo zmywa się z twarzy.



Maseczka ta nie podrażniła mojej skóry, nie spowodowała zaczerwienienia, pieczenia, wysuszenia i innych przykrych niespodzianek. A co do jej docelowego działania - rzeczywiście zwęża pory, nie są one tak bardzo widoczne. Skóra jest mięciutka i delikatna, bardzo miła w dotyku. Odniosłam również wrażenie, że maseczka ponadprogramowo odżywiła moją skórę, stała się ona bardziej promienna.

Melduję - idealna maseczka odnaleziona! :)

Ocena: 10/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Tak! Dopisuję ją do mojej listy hitów kosmetycznych ;)


To już kolejna maseczka z AA, która bardzo  mi się spodobała.
A czy Wy lubicie maseczki z tej firmy?

13 komentarzy:

  1. Tej nie znam, ale firma AA ciągle zaskakuje mnie swoimi kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam żadnej maseczki z AA ale muszę nadrobić koniecznie to ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o w końcu dobra maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam maseczki do twarzy do rozszerzonych porów,ale tej jeszcze nie używałam i z pewnościa będe się za nią rozglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale ogólnie lubię maseczki AA. Dawno żadnej nie miałam, ale kiedyś była taka natychmiastowo nawilżająca i dla mnie to była bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tej maseczki, ale prezentuje się fajnie:) pewnie przy kolejnych zakupach wrzucę ją do koszyka:P

    OdpowiedzUsuń
  7. aż będę musiała ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. może spróbuję, ale stronię się od maseczek w saszetkach, stale stosuję glinki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam serum zwężające pory ale maseczkę też warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana jak z tym zapachem?:D Ja jestem fanką maseczki nawilżającej od AA, tej jeszcze nie próbowałam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ale wtopa :P kochana, już poprawione - zapach jest świetny :P

      Usuń
  11. Na zwężenie porów polecam kwas migdałowy :). Jestem pod wrażeniem wydajność maseczki AA ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)