czwartek, 5 września 2013

Recenzja: Avon - Peeling do stóp Sorbet z papai

Witajcie ;) Za oknem znów zrobiło się ciepło i słonecznie, więc mamy ostatnią możliwość sięgnięcia po sandałki, klapki i japonki. Lecz aby stopy wyglądały w nich pięknie, musimy wcześniej o nie zadbać. Z takim zamiarem sięgnęłam po peeling Foot Works marki Avon. Czy pomógł mi wypielęgnować moje stopy?

Cena: ok 14 zł (ja kupiłam go w promocji - 2 kosmetyki za 10zł)
Pojemność: 75 ml
Zapach: papaja, owocowy, bardzo mi się spodobał
Gdzie kupić? U konsultantek Avon, allegro


Od producenta:
"Odświeża i złuszcza.Wyciąg z papai poprawia wygląd skóry, wzmacnia i ujędrnia jej strukturę. Ma działanie regenerujące".


Moja opinia:
Kupując ten produkt patrzyłam jedynie na zapach pachnącej strony w katalogu - nie miałam pojęcia jak ściera i niestety nie było opcji pomacania przed zakupem. Piszę niestety, bo gdybym miała taką możliwość to w życiu bym po niego nie sięgnęła. Ten scrub zamknięty jest w poręcznej 75 mililitrowej tubie z zakręcanym wieczkiem. Ma konsystencję gęstego żelu z malutkimi drobinkami.

Jego jedyną zaletą jest piękny, owocowy zapach - i tyle. Więcej pozytywów nie widzę. Peeling nie ściera, po jego użyciu czułam się jak przed zabiegiem. Więc po co w ogóle po niego sięgać i tracić czas, skoro efektów nie ma żadnych? Nawet ten piękny zapach nie utrzymuje się na stopach.


Dla moich stóp jest on zbyt delikatny i nie spełnia swojej roli. Bez kontaktu z wodą kosmetyk ten ma słabe właściwości ścierające, a co dopiero po nałożeniu na zwilżone stopy. Po rozczarowaniu balsamem z tej samej serii poddałam się i więcej nie sięgnę po kosmetyki z serii Foot Works.

Ocena: 2/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Nigdy więcej!

A czy Wy miałyście styczność z tym peelingiem? Jaki zdzierak do stóp polecacie?

14 komentarzy:

  1. miałam z tej serii o zapachu mojito- zapach ładny- ale peeling z niego żaden...

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie przekonują mnie do siebie produkty avonu i widzę,że nie mam czego żałować..szkoda że się nie sprawdził dla Ciebie..
    super blog,ciekawe recenzje z pewnością będe zaglądać tu częściej..obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bubel jak dla mnie;) ten z solą morską jest lepszy, ale też nic specjalnego ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja juz dawno nie kupowalam nic z Avon, jakos nie specjalnie uzywam tez peelingow do stop, peelinguje je peelingiem do ciala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie najlepszym rozwiązaniem dla stóp jest frezowanie :)
    Nawet tarki do stóp nie dadzą takiego gładkiego efektu. Oczywiście po frezowaniu jak najbardziej można utrzymywać efekt używając tarki, peelingów czy innych specyfików. Ale ja nie wyobrażam sobie nie zetrzeć co jakiś czas zrogowaciałego naskórka stóp frezem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro efektów brak to ja również się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. sorbet z papai- brzmi jak nazwa lodów gałkowych:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedynym plusem peelingów jest ich ładny zapach. Miałam wersję chyba coś z cynamonem, ale niestety zbyt słabe działanie..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo szkoda, że nie ściera tak jak powinien :(

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze obiecuję sobie że będę peelingowć stopy a i tak nigdy tego nie robię, szybszą metodą dla mnie jest używanie pumeksu

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam akurat tej wersji zapachowej ale miałam peeling Zielona Herbata i Mięta i odczucia mam podobne - cudownie pachnie, ale nie robi nic. Można by go używać spokojnie na wrażliwsze partie ciała i pewnie by nie podrażnił ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)