środa, 11 września 2013

Recenzja: Hean - lakier do paznokcie I love nr 835

Witajcie ;) Jak już wiecie, jakiś czas temu zamówiłam kosmetyki kolorowe marki Hean. Powoli wzięłam się za testy i dziś przychodzę do Was z recenzją lakieru z serii I love. Używałam lakieru o numerze 835, jest to delikatna pomarańczka. Kilka tygodni wcześniej opisywałam lakier z tej samej serii, pastelowy błękit #821, i w sumie dzisiejsza recenzja nie będzie zbytnio odbiegać od tej poprzedniej.

Cena: 4,99 zł (dostępne w małych drogeriach oraz tutaj)
Pojemność: 6 ml
Kolor: 835, jasny pomarańcz


Od producenta:
"Mini lakier. Łatwo i równomiernie rozprowadza się na powierzchni paznokcia. Nie pozostawia smug. Kryje kolorem już po pierwszej warstwie. Optymalną trwałość uzyskamy nakładając drugą warstwę po 3 minutach od nałożenia pierwszej warstwy. Nie zawiera szkodliwych związków: toluenu, formaldehydu i kamfory". 




Moja opinia:
Lakier ten jest średniej wielkości - ani mały, ani duży (6ml), więc spokojnie zużyjemy jego zawartość, przed upłynięciem terminu ważności. Lakier ten ma średniej wielkości pędzelek, którym bardzo dobrze manewruje się po płytce paznokcia i szybko pokryjemy nim całą powierzchnię. 


Zapach lakieru nazwałabym tradycyjnym, typowym dla lakierów do paznokci ;) Aby pokryć paznokcie bez prześwitów niezbędne będą 2 warstwy lakieru - na szczęście wysycha on dosyć szybko, dzięki czemu nie zajmuje to dużo czasu. Dużą zaletą tego lakieru jest wysoki połysk - jakbym pociągnęła go żelową powłoczką. 


A jak z trwałością? Podobnie jak w przypadku błękitnego brata, tak i tutaj jest z nią bardzo dobrze. Lakier ten utrzymuje się na mojej płytce około 3-4 dni bez żadnego ubytku. Po tym czasie zazwyczaj lakier wyciera się na końcówce paznokci i gdzieniegdzie odpryskuje (jestem posiadaczką kruchych i rozdwajających się pazurków). 


Jest to mój kolejny ulubieniec lakierowy, bardzo polubiłam tę serię i z chęcią przygarnęłabym ich więcej. Opisywany kolor niestety jest ciężki do sfotografowania, ale robiłam co mogłam ;)

Ocena: 10/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Tak, z chęcią powiększę swoją kolekcję o inne kolory ;)

49 komentarzy:

  1. Cudowny kolorek !!! Zakochałam się w nim po prsotu ;) Sama planuje dziisaj wrzucić na swojego bloga lakier od hean - u mnie będzie krwista czerwień :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolorek jest prześliczny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest, bardzo podoba mi sie ten odcien :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na ładnych paznokciach wszystko ładnie wygląda, piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ale mi słodzisz :P Pazurki niestety wczoraj musiałam przyciąć, bo już każdy był innej długości :P Ale znów powracam do olejowania i odżywkowania po dwutygodniowej przerwie :P

      Usuń
  5. kolorek bardzo ładny a twoja długość płytki imponująco piękna ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komplement ;) Obecnie są niestety odrobinkę krótsze, ale już niedługo nadrobią zaległości ;) Oby.. :P

      Usuń
  6. Nigdy nie miałam żadnego lakieru marki Hean. Twój ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie polecam Ci lakiery z tej linii. Są godne uwagi ;)

      Usuń
  7. Piękny kolor, efekt wspaniały <3 :)) i cena bardzo ładna :))

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kocham takie odcienie:) Muszę sobie zapisać i poszukać w drogeriach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drogeriach ciężko go dostać, ale możesz znaleźć spis sklepów w Twojej okolicy na stronie firmy ;) Ja swoje kosmetyki zamawiałam przez ich stronę :)

      Usuń
  9. Ma fantastyczny kolor! właśnie takiego szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolorek :) takie bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się taki kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolorek, jak najbardziej mój. Chętnie nosiłabym go na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! ciekawe, czy można kupić taki gdzieś stacjonarnie w mojej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kosmetykami Hean możesz zerknąć tutaj: http://hean.pl/gdzie.html wybierasz województwo i pojawia się lista ze sklepami oferującymi kosmetyki marki ;)

      Usuń
  14. kolor jest mega:)naprawdę:)i piękny kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolorek, ślicznie prezentuje się na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  16. ten kolorek mnie uwiódł, jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. naprawdę Twoje pazurki wróciły do dobrego stanu :) śliczny ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny kolorek :)

    Jestem zadowolona z tych zakupów w Ziaji, bo nie zbankrutowałam, a już myślałam, że tak będzie, jak tyle nabrałam :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolorek ! W sam raz by rozproszyć tą pogodę !

    OdpowiedzUsuń
  20. ale śliczny!!!
    chyba również muszę zainwestować, jak taki dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  21. na Twoich paznokciach prezentuje sie fantastycznie! Kolor jest obłędny. Posiadam co prawda tylko jeden lakier z Heana ale jest swietny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    Uwielbiam takie pastelowe kolory! Cudowne masz pazurki

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudeńko <3
    Wspaniały kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolorek!*.* jak tylko gdzieś zobaczę tą markę to na pewno będę go wyszukiwała :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  25. bajer! mnie już sam kolorek zachęca! Nie wiem czy gdzieś przeoczyłam, a może była ta informacja wcześniej, ale gdzie można zdobyć tą linię produktów? Pozdrawiam Pola <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny kolorek, takie odcienia chyba jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)