środa, 4 września 2013

Recenzja: Palmolive - żel pod prysznic Czarna Orchidea i Mleczko Nawilżające

Żele pod prysznic towarzyszą nam codziennie, wybierając kosmetyk kierujemy się różnymi kategoriami: opakowaniem, zapachem, firmą itd. Ja bardzo lubię produkty Palmolive i dziś napiszę Wam co nieco o żelu Czarna Orchidea i Mleczko Nawilżające. Zapraszam na recenzję!

Cena: ok 7 zł
Pojemność: 250 ml
Zapach: czarna orchidea,
Dostępność: większość drogerii, marketów i sklepików


Od producenta:
"Kremowy żel pod prysznic Palmolive - otuli Cię zapachem egzotycznych kwiatów. Wzbogacony mleczkiem nawilżającym i składnikami w 100% naturalnego pochodzenia: ekstraktem z orchidei i aloesu. Testowany dermatologicznie".



Moja opinia:
Kosmetyk kupujemy w wysokim, plastikowym opakowaniu. Bardzo podoba mi się nowe opakowanie tych żeli - jest poręczniejsze i zwyczajnie, ładniejsze. Otwarcie łatwo odskakuje, nie trzeba się z nim siłować i martwić o paznokcie. Zapach żelu jest bardzo specyficzny - kwiatowy, przypomina mi zapach perfum. Jest to jeden z moich ulubionych zapachów z tej serii.

Żel jest średnio-gęsty, ma kremową konsystencję, nie rozlewa się na dłoni, ale równocześnie łatwo rozprowadza się go po ciele. Bardzo dobrze się pieni - niewielka ilość produktu wystarczy na umycie całego ciała, dzięki czemu jest niezwykle wydajny. Dodatkowo jego zapach towarzyszy mi jeszcze po kąpieli - zapach na skórze utrzymuje się bardzo długo.


Ocena: 10/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Oczywiście ;) Bardzo lubię te żele i mam kilka ulubionych zapachów. W najbliższym czasie mam zamiar wypróbować te z nowej serii.

A czy Wy lubicie żele pod prysznic z Palmolive?

18 komentarzy:

  1. Moja mama ma ten żel, ale jeszcze go nie otworzyła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te żele, fajnie nawilżają skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię żele pod prysznic tej firmy :) tego "zapachu" jeszcze nie miałam, ale na pewno sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno się na niego skusze ze względu na orchideę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podpuszczaj mnie :P Bo wiem że jak tylko zapach mi się spodoba to marny będzie mój los - zwłaszcza mojego portfela :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Duży plus za utrzymujący się na skórze zapach! na pewno zwrócę na niego uwagę przy następnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam żele pod prysznic Source ;)
    Tego nigdy nie miałam, ale może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pójdę do drogerii specjalnie go poniuchać :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię wszelakie żele :P więc pewnie kiedyś i ten u mnie zagości.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam, ale muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam palmolive ;D Pieknie pachna ich zele pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również używam tych żeli od dość dawna i bardzo je lubię :) Przeważnie jest to migdał lub miód tego, który prezentujesz jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam Palmolive już kilka lat, sama nie wiem czemu :x chyba trzeba będzie znowu spróbować skoro tak zachwalasz:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kilka żeli z Palmolive, w tym ten o którym piszesz i faktycznie to jedna z lepszych wersji zapachowych. Ale u mnie w domu po prostu kupuje się te żele które są w promocji lub wpadną w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten żel i uwielbiam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)