niedziela, 15 września 2013

Recenzja: Perfecta - maseczka głęboko nawilżająca

Dziś kolejny wpis z cyklu "poszukiwania maseczki idealnej". Jedną już znalazłam, ale nie przeszkadza mi to w poszukiwaniach kolejnej. Dziś pod nóż idzie głęboko nawilżająca maska z Perfecty. 

Cena: ok 2zł
Pojemność: 10 ml
Zapach: przyjemny, delikatny, jakby trochę perfumowany
Dostępność: do kupienia w większości drogerii, marketów

Od producenta:
"Maseczka na twarz, szyję i dekolt głęboko nawilżająca w saszetce. Zawiera wyciąg z peruwiańskiego drzewa Tara, który wraz z czystym sokiem aloesowym gwarantuje głębokie i długotrwałe nawilżanie skóry. Esencja z kwiatu pomarańczy łagodzi podrażnienia, a kompleks witamin i aminokwasów odżywia komórki. Dzięki zawartości lipidów zbożowych maseczka znakomicie regeneruje skórę przywracając jej gładkość i wypoczęty wygląd".



Moja opinia:
Maseczka zamknięta została w niewielkiej saszetce, typowej dla tego typu maseczek. Jednak jej pojemność spokojnie wystarczy na 3-4 użycia. Maseczka charakteryzuje się ciekawym i oryginalnym zapachem - jest on delikatny, jednak kojarzy mi się z perfumami. Maseczka nie jest ani gęsta, ani rzadka, dzięki czemu łatwo i szybko rozsmarujemy ją na powierzchni całej twarzy. 


Maseczka z upływem czasu wchłania się w skórę i zgodnie z zaleceniem producenta jej nadmiar usunęłam wacikiem. Po usunięciu nadmiaru kosmetyku ukazała mi się delikatna, miękka i jakby zdrowsza cera. Czy dogłębnie nawilżyła skórę nie wiem, ale na wierzchnie warstwy wpłynęła bardzo dobrze. Jestem posiadaczką cery mieszanej i ja z efektu jestem zadowolona, choć mógłby utrzymywać się on dłużej. Jednak właścicielki suchej cery mogą nie być do końca usatysfakcjonowane.  Kosmetyk ten nie podrażnił mi skóry, nie wywołał zaczerwienienia oraz wysypki.

Ocena: 9/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Z chęcią sięgnę po nią jeszcze nie raz.


24 komentarze:

  1. też mam skórę mieszaną więc pewnie bym była zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam maseczki do twarzy z Perfecty!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tą maseczkę, była w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ją jakoś raz i całkiem niezła była :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje się być bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo już recenzji na jej temat widziałam i podoba mi się ona:) Życzę powodzenia w dalszych poszukiwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. najczęściej używam maseczek nawilżających właśnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki Perfecta może się skusze :)

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jej zapach! Ale totalnie mnie po niej wysypało... Nie jestem uczulona na każdy składnik i swojej pielęgnacji nie zmieniam, a ta maseczka to była taka "odskocznia" i narobiłam sobie na twarzy pola po bitwie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię maseczki z PERFECTY,choć częściej kupuję ich peelingi do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię maseczki Perfecta, chociaż tej jeszcze nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  12. już teraz mogę Ci powiedzieć , że fajnie się sprawdza ta gliceryna. Na noc jest super jako krem do rąk.Wcieram 4-5 kropelek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że pokazujesz takie maseczi :) Sama z chęcią sięgnę po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tej maseczki, ale brzmi fajnie, więc może wkrótce skuszę się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam jej ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. spoko nawilża ale cudów z niej nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, że jej nigdzie nie spotkałam...

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi pasują maseczki od tej firmy:)fajnie, że u Ciebie też się sprawdziła:) a nawiązując do tego co piszesz - jak dla mnie też mogliby po troszkę mniej pakować, albo robić podziałkę jednej maseczki na dwa, bo tak trzymać otwartą to trochę nie bardzo, bo już tam widzę te wesołe bakterie, które się mnożą;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te maseczki i często je stosuje:) Kupiłam sobie wiele kiedy w rosmannie było -40%:D

    OdpowiedzUsuń
  20. już kiedyś chyba pisałam.. na razie maseczkom mówię nie :c

    OdpowiedzUsuń
  21. Uuuu maseczka w sam raz dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Boję się kosmetyków do twarzy, często mnie uczulają. :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię kosmetyki tej firmy :) Muszę kiedyś wypróbować tą maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)