poniedziałek, 23 września 2013

Relacja z kieleckiego spotkania blogerek 22-09-2013

Witajcie!

Jak już wiecie, wczoraj odbyło się spotkanie blogerek  organizowane przeze mnie i madaleine90. Spotkanie rozpoczęłyśmy kilka minut po 13, jednak w TokajCafe byłam już około godziny 12. Najpierw musiałyśmy z Magdą przetransportować kilka rzeczy do lokalu, poustawiać stoły i czekać na gości ;) Na samym początku pojawiła się Kasia, a tuż za nią Kinga. Później z biegiem czasu dołączały do nas kolejne osoby, a wraz z nimi nasza pani fotograf Agata Kłak

1. iv90 - http://iv90-jewellery.blogspot.com/ - Organizatorka
2. madaleine90 - http://madaleine90.blogspot.com/  - Organizatorka
3. ...SZKATUŁKA... - http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com

Każda z dziewczyn otrzymała swój własny identyfikator, została odhaczona na liście obecności i mogłyśmy rozpocząć całą zabawę. Niestety dwie dziewczyny nie mogły dotrzeć, gdyż zatrzymała je choroba i ważna sprawa rodzinna, ale mam nadzieję, że jeszcze uda nam się spotkać :)


Na początku pani Basia z Marizy zaproponowała nam zabieg na dłonie: na początku złuszczyłyśmy dłonie peelingiem (cukrowym bądź solnym - do wyboru), aby później nałożyć na nie krem i włożyć specjalne rękawiczki. Po tym zabiegu dłonie były mięciutkie, pachnące i bardzo miłe w dotyku. Następnie pani Basia opowiedziała nam o kolorówce z Marizy, o tym jak używać kosmetyków mineralnych, a także miałyśmy możliwość "pomacać" większość kosmetyków tej marki. I powiem Wam, że ich cienie mają świetną pigmentację! (No tak, bo za czym ja mogłam się rozglądać, jak nie za cieniami?) :P

Fot. Agata Kłak Photography
Pani Basia z Agnieszką testują korektory... a było co testować, oj było ;)


Fot. Agata Kłak Photography
Zdjęcie z lewej: Magda, Kinga i ja; Zdjecie z prawej: ja, Magda, Kinga, Kasia



Fot. Agata Kłak Photography
Ja w trakcie zabiegu na dłonie. Jak widać miałam małe problemy z rękawiczkami, ale Magda szybko pobiegła mi z pomocą ;)

Tuż po prezentacji Marizy dołączyła do nas pani Renata z Pat&Rub. Ta część spotkania dotyczyła naturalnej pielęgnacji twarzy i ciała. Z ogromnego kufra wyłaniały się kolejne scruby, masła i mgiełki, a my wszystko wcierałyśmy, maziałyśmy i wąchałyśmy. Raj dla nosa i skóry :)

Fot. Agata Kłak Photography
Madzia wpatrzona w skarby z Pat&Rub ;)

Fot. Agata Kłak Photography
My wszystkie w całej okazałości wraz z panią Renatką z Pat&Rub.

Później był czas na wymiankę kosmetyczną między uczestniczkami - mi udało się zdobyć podkład i dwa eyelinery. Ale o tym więcej napiszę jutro ;) Był również czas na małą zabawę integracyjną, była to zabawa "w pytania" - dziewczyny losowały wcześniej przygotowane pytania na karteczkach, czytały je na głos i odpowiadały na forum całej grupy. Dowiedziałyśmy się dzięki temu, że nie powinnyśmy suszyć swoich pędzli do makijażu suszarką do włosów i że podkład Revlon Colorstay odmienił życie niejednej blogerki ;)

Fot. Agata Kłak Photography
Nasze wymianki kosmetykami ;) Bardzo fajna sprawa - polecam wszystkim ;)

Na końcu spotkania nadszedł moment przekazania upominków od sponsorów. Miło było obserwować te uśmiechy na twarzach i wyczekiwanie, sprawdzanie co znalazło się w "mojej" paczuszce. A co dokładnie dostałyśmy od sponsorów? O tym już w jutrzejszej notce ;)

Fot. Agata Kłak Photography
Zabawa w Św. Mikołaja, czyli rozdawanie upominków od sponsorów ;)

Jeszcze raz chciałam podziękować wszystkim dziewczynom za przybycie, uśmiechy. Strasznie miło było Was poznać, jesteście mega! :) :* Oby więcej takich okazji do spotkań...

37 komentarzy:

  1. po zdjęciach wnioskuję, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękujemy za gościnę ♥ spotkanie było świetnie zorganizowane :) warto pokonać ponad 300km i wracać z uśmiechem na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. było super ;)) mam nadzieje, ze niebawem znów się spotkamy :) chociaz na jakąś kawke :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, super zabawa była ;) Ja bardzo chętnie wyskoczę na jakąś kawkę ;)

      Usuń
  4. ale Wam się to fajnie udało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) :* A tyle stresu było ;D

      Usuń
  5. Strasznie zazdroszczę takiego spotkania i z niecierpliwością czekam na jutrzejszy wpis:*
    W ogóle to ślicznie wyglądałaś:) Pasuje Ci ten warkocz:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nawet nie wiesz, ile ja się stresowałam przed tym spotkaniem. Dwie noce spać nie mogłam ;) To musicie zorganizować coś u Was! Z pewnością jest wiele dziewczyn blogujących, które byłyby chętne na takie spotkanko ;)

      A włosy zaplatam tak, bo nie mam co robić z moją długaśną grzywką :P Czekam aż odrośnie ;)

      Usuń
  6. jak kosmetyki firmy mariza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie i róże mają świetną pigmentację! Zachwyciły mnie jeszcze sypkie cienie z drobinkami i kremowa kredka na linię wodną - cuda!

      Usuń
  7. Dziewczyny! ależ mi szkoda, że nie mogłam być tam razem z Wami. Gratuluję udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że było super,(po co ja tyle myslałam nad zgłoszeniem) mam nadzieję, że jak teraz będę w Kiecach na stałe to kiedyś się z wami poznam.

    OdpowiedzUsuń
  9. widze znajome dziewczyny :) fajne spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  10. ale było wrażeń, co? :) ze spotkania wyszłam naprawdę zadowolona, no może z małym niedosytem, że już musiałyśmy kończyć, ale z taka iloscia dzwiganych prezentow na afterparty nie było szans :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj było, było ;) Jak dobrze, że się zdecydowałyśmy na organizację :D

      Usuń
  11. Uwielbiam tego typu spotkania - dzięki nim można spotkać wiele ciekawych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciesze sie, ze poznalas wrtosciowe osoby! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie jest się spotkać w miłym gronie, macać i wąchać super kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurde ale Wam super! :)
    wiele z Was jest do siebie podobne ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno było bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajnie :) Super, mogłyście przetestować tyle dobroci i poznać się osobiście. Wierze, że było wiele emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. To zależy czego oczekujesz od podkładu ;) Ten matująco-kryjący może być fajny, ale wiadomo, trzeba by go wypróbować na twarzy, a nie na ręce ;)

      Usuń
    2. następnym razem kurcze jak w kielcach będziecie a ja będę zdrowa to się melduje, nie ma bata!

      Usuń
  18. Buuu ale ja wam zazdroszczę takiego spotkania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to znajdź jakąś blogerkę i zorganizujcie coś wspólnie ;) My na początku też się bałyśmy czy to wszystko wypali, ale teraz jesteśmy mega zadowolone i nie żałujemy, że się za to wszystko zabrałyśmy :D

      Usuń
  19. Super, że spotkanie się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne spotkanie:) wręcz zazdroszczę;)


    może obserwujemy??:) pozdrawiam;*)

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie DZIĘKUJĘ za fantastyczną ORGANIZACJĘ :)
    Było rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciebie również bardzo miło było poznać:) Spotkanie wypadło rewelacyjnie:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)