wtorek, 24 września 2013

Relacja z kieleckiego spotkania blogerek 22-09-2013 - upominki

Dziś przychodzę do Was z drugą częścią relacji spotkania blogerskiego. Jak już pewnie czytałyście w pierwszej części, nasze spotkanie odbyło się w klimatycznej kawiarni TakajCafe. Jeśli kiedyś będziecie miały możliwość wejść tam na chwilkę, to polecam pyszną szarlotkę! :) Wszystkie nasze poczynania uwieczniła na zdjęciach przemiła Agata. To właśnie zdjęcia jej autorstwa mogłyście oglądać w poprzednim poście. 

Nasze spotkanie wsparło 17 sponsorów, za co pięknie chcę im podziękować. Upominki od firm sprawiły dziewczynom wiele radości. Oto wszyscy sponsorzy naszego spotkania:


Tak prezentują się wszystkie prezenty. Przyznajcie, troszkę tego jest ;)


Od firmy Efektima każda z uczestniczek otrzymała zestaw 3 maseczek oraz 2 zestawy peeling i maseczk do stóp i rąk. 


Kolejna paczuszka przywędrowała do nas od Bath&Body Works, a w niej znalazłyśmy mgiełkę zapachową oraz uwielbiane mydło do rąk.


Embryolisse natomiast przekazał w nasze ręce dwie próbki - kremu nawilżającego i kremu BB oraz kod rabatowy do sklepu internetowego w wysokości 35zł.


Natomiast firma Glazel Visage dostarczyła dla nas cienie prasowane o matowym wykończeniu oraz cienie sypkie. 


Od marki Dermedic otrzymałam płyn micelarny, preparat punktowy na wypryski oraz maseczkę aktywnie matującą.


Ogromną paczuszkę otrzymałyśmy od marki Eveline, która zawierała: kremowy balsam do ciała SOS, diamentowe serum wyszczuplające, arganowy suchy olejek do ciała, dwa kremy i peeling do rąk oraz serum nawilżająco-wygładzające ze 100% kwasem hialuronowym.


Od drogerii internetowej Urodomania otrzymałyśmy 10% rabat na zakupy. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym od razu go nie wykorzystała ;) (nowa Sleekowa paletka i pędzelek Hakuro już do mnie jadą) :]


To jeszcze nie koniec, jesteśmy dopiero w połowie! ;) Pora na paczuszkę od marki Joanna. W niej znalazłam zestaw o zapachu dojrzałej marakuji, który składał się z szamponu do włosów, peelingu do ciała oraz  żelu pod prysznic.


Co nieco dostałyśmy również od Marizy: dwa korektory, rozświetlający pod oczy i antybakteryjny do twarzy, róż mineralny oraz kredkę do ust. Pani Basia przekazała w nasze łapki również katalogi i już mam chrapkę na kilka produktów :)


Następna paczuszka pochodzi od Pat&Rub. Pani Renatka wręczyła nam przepięknie zapakowane: balsam do rak, mleczną mgiełkę oraz masło do ciała.


Firma BioGarden zadbała o nasze zdrowie podczas nadchodzącej jesieni. Teraz będziemy nie tylko piękne, ale i zdrowe! :) Od firmy otrzymałam: MiniRutin, VitaBox, GrypoRutin, Pryzmin oraz CeraNova.


Natomiast Who zadbało o to, byśmy zawsze były modne. Oto moja urocza bransoletka z małym przesłaniem ;) Bransoletka jest urocza i mam ochotę na więcej!


Dostałyśmy również zniżkę 5% do sklepu z biżuterią idoślubu. Chyba najwyższy czas rozejrzeć się za pierścionkiem zaręczynowym ;) hahaha


A o nasze podniebienia zadbała firma Hoop. Pyszne soki Paola, mrożone herbaty Pickwick, dobrze wszystkim znane Hoop Cola i wody źródlane Białowieski Zdrój to sprawka przemiłej pani Pauliny. 


I aby nigdy nie zabrakło nam energii do blogowania firma FoodCare przekazała w nasze łapki napoje energetyzujące: Black, Black Mojito, Blow oraz smycz z logo.


A na koniec wymienione kosmetyki - oto co udało mi się upolować ;) Podkład Avon i dwa eyelinery - brązowy i złoty ;)


Ufff.... To już chyba wszystko, mam nadzieję, że niczego nie pominęłam ;) Troszkę się tego uzbierało i testów nie będzie końca :)

33 komentarze:

  1. O matko, ile dobroci ;) Czytałam wiele dobrego o tej mgiełce z Pat&Rub- mam nadzieję, że Tobie też przypadnie do gustu ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja cieee ale super paczuszki dostałyście :D Same cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę wszystkiego!! :D super prezenty :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super będziesz miała co testować :) Najbardziej chyba zazdroszczę Glazela :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe upominki :D
    Życzę owocnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne rzeczy :) Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne prezenty :)
    Miałam się zgłosić na to spotkanie, ale niestety nie mogłam :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe produkty, jest co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez tak chcę! :D

    Pozdrawiam!
    http://veronika-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę spotkania, poznania dziewczyn, tego najbardziej.
    Móc pogadać, złapać kontakt inny niż wirtualny. Jako że teoretycznie z jednego regionu, to można się potem umawiać na kawki, wspólne zakupy te stacjonarne i wirtualne, by ograniczać koszty wysyłki.
    Móc poznać, to dopiero frajda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiedz mi proszę gdzie są informacje odnośnie spotkań blogerek w Kielcach? Jestem zapisana do grupy i niestety żadnych informacji nie było :(
    Obserwuję Cię, wpadnij do mnie w wolnej chwili, zaobserwuj jeśli Ci się spodoba :) http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu jakiej grupy? Pierwszy raz o tym słyszę :P Takie informacje to zazwyczaj drogą pantoflową się rozchodzą - jedna blogerka drugiej coś szepnie i informacja się rozchodzi ;)

      Usuń
  12. W mgiełce Bath&Body Works, już się zakochałam:) Też zamierzam zamówić paletkę Sleek na Urodomani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo ją polubiłam. Duża pojemność i ten zapach <3

      Usuń
  13. Świetne upominki :))

    pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. UPOMINKI są fantastyczne :)
    Ja za jeden cień od GLAZEL wymieniłam się z Karoliną :)
    W zamian dostałam maseczkę z DERMEDIC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wymienianie się jest fajne! :)

      Usuń
  15. super prezenty ;) spotkanie na pewno się udało!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje! fantastyczne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Ojj chyba nie jestem w stanie z niczego zrezygnować :P

      Usuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)