piątek, 11 października 2013

Co nowego u iv90?

Dziś baaardzo luźny, piątkowy dzień, a wraz z nim luźny post. Przygotowałam dla Was małe, zakupowe podsmowanie z kończącego się już tygodnia. Wpadło mi kilka nowych kosmetyków, które chcę Wam pokazać ;)

Na początek promocja z Super-Pharm - dwa Revlony w cenie 60zł. Ja jednak skusiłam się na jedną buteleczkę, drugą zgarnęła koleżanka ;) Od czasu do czasu lubię nałożyć ten podkład, a na większe wyjścia jest niezastąpiony [recenzja]. Natomiast w W Rossmannie skusiłam się na eyeliner z Lovely - mam nadzieję, że sprawdzi się równie dobrze jak jego kolega z Wibo ;)


I kolejne kosmetyki ;) Na blogerskim spotkaniu miałam możliwość "pomacać" Marizowe kosmetyki, zarówno kolorówkę, jak i kosmetyki do pielęgnacji. Byłam ich strasznie ciekawa, czy sprawdzą się u mnie na dłuższą metę i tak oto zobaczyć możecie moje pierwsze zamówienie z Mariza:



Skusiłam się na:
*poziomkowe masło do ciała,
*matowy cień w odcieniu "butelkowa zieleń",
*błyszczyk do ust,
*kredkę do oczu w kolorze ecru,
*szampon do włosów,
*nawilżającą maseczkę do twarzy,
*trzy mini lakiery - biały, żółty i szary.


Na zdjęciu powyżej lakiery i pierwsze testy kosmetyków do twarzy. Wyszły pozytywnie ;) A na koniec, coś co dostałam. Piękne kwiaty, które od razu poprawiają humor ;)

42 komentarze:

  1. ja robię wielkie zamówienie co każdy nowy katalog :) bardzo lubię Marizowe kosmetyki :) a korektory ze spotkania sprawdzają się u mnie świetnie :)! tylko różu zbytnio nie umiem użyć ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektora używałam jak dotąd tylko tego pod oczy i bardzo fajnie się sprawuje. Róż już okiełznałam i się w nim zakochałam! :)
      Ja już planuję kolejne zamówienie (z nowego katalogu). Mam kilka upatrzonych produktów, do tego pewnie jakieś fajne promocje będą to paczucha się uzbiera ;) A Marizowe katalogi zawsze są na okres 3 miesięcy? Czy wychodzą częściej?

      Usuń
  2. Revlon też lubię:) a jakiego innego podkładu jeszcze używasz? Bo chcę kupić coś jeszcze żeby nie zamęczać buzi codziennie Revlonem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz używam z Rimmela Match Perfection i bardzo się z nim polubiłam. Dużo lżejszy od Revlona, ale ma nawet dobre krycie. Polecić też mogę z Catrice Photo Finish, no i Hean Match Perfection :P
      Masz w czym wybierać ;)

      Usuń
  3. mam teraz ta nowa wersje revlonu ( spf 15) i to jest totalna porazka. Musze szukać zamiennika :< to juz nie ten sam podklad :( / Kinga Szybowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj to teraz mnie zaniepokoiłaś ;(

      Usuń
  4. Ta nowa wersja revlonu niestety mnie uczuliła i zapchała :-( a co do Marizy-jestem konsultantką,ciekawa firma z tanimi kosmetykami :-) Piękny bukiecik. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja muszę zaopatrzyć się w kosmetyki Marizy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te mini lakiery z Marizy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny gust :)
    Podziwiam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/bottes-avec-une-pointe-dargent.html

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne kwiaty! :)
    o dużo nowości :)
    jestem ciekawa tego eyelinera, bo jestem w trakcie poszukiwania tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę przygarnęłaś tych kosmetyków, ja przytargałam dziś do domu 4 woski z YC i zaczynam pisać relację ze Świata Zapachów :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy jeszcze nie miałam kosmetyków z Marizy, ale chętnie się zaopatrzę, tylko nie znam żadnej konsultantki. Piękne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten Revlon rzeczywiście jest super, ale przy dłuższym stosowaniu wysuszył mi skórę :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podkład Revlon bardzo polubiłam, używałam tylko w nowej wersji i sprawdzał się doskonale. Na szczęście nie zapchal ani nic z tych rzeczy :) Też mam smaka na kilka produktów Marizy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie mi przypomniałaś, że nie kupiłam dzisiaj szamponu.. kurde! xd
    a poziomkowe masło <3 no musi być boskie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze kosmetyków z Marizy :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Łaaa jak ja dawno nie robiłam kosmetycznych zakupów :(( Poziomkowe masło - OOOO <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Marizy mam kilka kosmetyków, ale jakoś szczególnie mnie nie zachwycają. Jedyne co mi podpasowało to peelin cukrowy

    OdpowiedzUsuń
  17. great post :)
    What about follow each other?
    Let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  18. SLiczny jest ten zółty lakier :) Kwiaty przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcę kupić jakis podkład i właśnie zastanawiam się czy lepszy Revlon czy Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kwiaty prześliczne, revlon cs jest moim ulubionym podkładem

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe zakupy :D mam ten ciemny marizowy lakier i go bardzo lubię :) ciekawa jestem czy ten biały dobrze kryje...

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam kiedyś Revlona, ale ta nowa wersja powodowała u mnie pryszcz na pryszczu, do starej chętnie bym wróciła, ale to już niemożliwe ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Poziomkowe masło do ciała! <3 zwariowałam, jak pachnie? Obłędnie!?
    A kwiaty urocze! :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. mam eyeliner z Lovely, jednak nie jestem z niego zadowolona - zbyt rzadki

    OdpowiedzUsuń
  25. it's great! congratulations! Do you wanna follow each other? let me know! I wait for you on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  26. poziomkowe masło do ciała mówisz? jestem strasznie ciekawa zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy te revlony w promocji w SP to już są z nową formułą?

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne kwiaty!

    A firmę Mariza kojarzę, ale nic nie miałam z jej oferty. Może kiedyś coś u nich zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Poziomkowe masło mnie bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam jeszcze nic z kosmetyków Marizy, a kwiatuszki piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dwóch podkładów REVLON w tej cenie bardzo Ci zazdroszczę,bo są naprawdę dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oo revlon colorstay? to mój hit na zimę jeśli chodzi o podkłady - na lato wolę bb ;)
    treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Revlon Colorstay to nie moja bajka, ale Marizę wspominam dobrze :) Miałam z tej firmy puder ryżowy i bazę matującą pod podkład, co prawda skład nie powala na kolana ale baza była jest na prawdę fajna. Pozdrawiam!

    we-all-love-make-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)