czwartek, 3 października 2013

Decoupage: Pudełeczko na zdjęcia - brąz i beż

Witajcie!

Dawno nie dodawałam tutaj moich małych tworków ;) Czas nadrobić te zaległości i pokażę Wam dziś kolejne pudełko na zdjęcia wykonane metodą Decoupage. Jakiś czas temu pokazywałam Wam takie pudełeczko, ale z motywem kwiatowym tutaj. Dziś jednak dominuje kolor brązowy oraz motyw listków i ornamentów.


Pudełko wykonane jest z drewna sosnowego, a jego pokrywa zamykana jest na magnes. Na krótszym boku posiada wycięcie, aby łatwiej było wyjmować zdjęcia. Wymiary wewnętrzne 155mm x 215mm (czyli idealne do zdjęć o wymiarach 150x210mm). Wysokość wewnętrzna około 40mm.



Gdyby któraś z Was była zainteresowana, to mogę wykonać podobne pudełeczko na zamówienie (wzór do wyboru). Jego cena to około 60 złotych.

A Wy w czym przechowujecie swoje zdjęcia? Klasycznie w albumach, ozdobnych pudełeczkach, a może na dysku w komputerze? :)

16 komentarzy:

  1. fajne pudełeczko :)
    ja uwielbiam zdjęcia w albumach i mimo że mam ich mnóstwo na komputerze to muszą też być wywołane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne pudełko, ja mam zdjęcia zarówno w albumach, na płytach i komputerze:)
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w akcji http://zakrecony-swiat-marty.blogspot.com/2013/10/akcja-maliny-pazdziernik-miesiacem.html mam nadzieję,że się przyłączysz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełeczko :) Ja zdecydowanie trzymam na dysku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne pudełeczko i trzymam w nim biżuterie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie się prezentuje :)
    P.S
    heh, dokładnie tak :D
    ze szkoły zanim wrócę, zjem obiad to już jest 16, potem do 19 odrabiam lekcje, no a potem trzeba się pouczyć :)
    niestety, ale nawet nie mam czasu żeby coś sensownego napisać, nawet jeżeli bym chciała.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz super bloga, pięknie piszesz!
    http://senioritasunshine.blogspot.com
    dopiero zaczynam, może zaobserwujesz, polubisz na face? odwdzięczę się :)- wybacz za spam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pudełeczko, choć nie końca mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, ale Ty masz wiele talentów! :) Śliczne to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne!!! Ja zdjęcia mam w albumach, i pudełeczku też. I sporo na dysku do wywołania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, typowo jesienne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna skrzyneczka, sama w wolnej chwili decoupaguje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna szkatułka - wzór i kolor przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z samym określeniem Decoupage spotkałam się pod koniec wakacji, kiedy koleżanka wróciła z obozu i pochwaliła się swoimi pracami. To jakie można uzyskać motywy, kolory , co można wyczarować w tak prosty sposób jest nieprawdopodobne! Świetne pudełeczko! Pozdrawiam Pola, aaa tu mój zwariowany świat!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)