poniedziałek, 21 października 2013

Egzotyczna flora w makijażu

Hej :*

Dziś post z kolejnym makijażem, który wysłałam na egzotyczny konkurs. Tym razem moją inspiracją była egzotyczna flora - postawiłam na bardzo interesujący kwiat w odcieniach fioletu, różu, chabru i żółci.

Piękne połączenie kolorystyczne, czyż nie? :)



Do wykonania makijażu użyłam:
*podkład Rimmel Match Perfection,
*korektor Hean  Hean Problem Reductor #01,
*baza pod cienie Hean,
*cienie z paletki fioletów Technic nr 2, 3, 10,
*cienie z paletki Sleek Curacao Blue Lagoon, Apres Midori,
*czarny eyeliner Wibo,
*maskara Hean Gigant Shock professional XXL Volume,
*puder sypki matujący Hean Mat Loose Powder,
*bronzer Sunkissed,
*zestaw do stylizacji brwi Manhattan,
*Bell lip tint nr 11.









30 komentarzy:

  1. Podoba mi się, aczkolwiek ten niebieski się według mnie troszkę gryzie, ale to tylko moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie każdemu wszystko musi się podobać, od tego jest konstruktywna krytyka ;) Ja inspirowałam się tym zdjęciem i podoba mi się połączenie niebieskiego z fioletem :))
      Pozdrawiam kochana :*

      Usuń
  2. Jak zwykle pięknie :D Podoba mi się ten niebieski wewnętrzny kącik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiat rzeczywiście robi wrażenie, bardzo fajna inspiracja i ładny makjiaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Dopiero kilka miesięcy temu przekonałam się do koloru na ustach i wręcz pokochałam różnego rodzaju pomadki ;) Wcześniej jedynie balsam bądź błyszczyk do ust ;)

      Usuń
  5. kwiat ma śliczne kolory, a Twoja interpretacja jego jest cudna <3
    Zapraszam Cię kochana do wymianki mikołajkowej, bo pamiętam, że w zeszłym roku brałaś udział ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :* A do wymianki już się zgłaszam! ;)

      Usuń
  6. Piękne połączenie odcieni różu/fioletu :) Super podoba mi się bardzo, jak również kolor pomadki który dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten kwiat jest przepiękny :D a makijaż bardzo mi się podoba, też bym chciała umieć się tak pomalować ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne dobrałaś kolory :)
    A usta - wisienka na torcie, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja:) Uwielbiam Twoje makijaże:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. łuhuu, ale super <3 dzięki ;* już Cię zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż, powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki piękny makijaż! :)

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaszalałaś z kolorkami :) Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)