środa, 23 października 2013

Jesienią pazurki noszę w kropki!

W tym tygodniu jesień nas rozpieszcza - jest ciepło, świeci piękne słońce i aż chce się żyć ;) Kilka postów wcześniej pokazywałam Wam moje nowe lakiery do paznokci z Marizy. Nie czekałam długo i postanowiłam nimi coś zmalować ;) Przedstawiam Wam moje kropkowane, jesienne pazurki ;)


Wykorzystałam tutaj 3 mini lakiery z Marizy w odcieniach: 02, 40 i 49 oraz sondę do zdobień.




I obydwie rączki, żeby nie było, że pomalowałam tylko jedną i szpanuję ;)


Co myślicie o takich jesiennych pazurkach? ;)

50 komentarzy:

  1. Dokładnie zgadzam się z poprzedzającą w komentarzu Banshee :)
    Kropeczki idealne :).
    Ja dzisiaj będę na różowo :D - Ale dopiero jak wrócę z miasta :D
    Ah te nasze pazurki - :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe pazurki potrafią poprawić humor ;))

      Usuń
  2. Ale boskie kropeczki! Ogromnie podoba mi się połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło cudnie!!:)Koniecznie muszę się zaopatrzeć w tą sondę do robienia kropeczek, bo szalenie mi się podoba ten efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, niedroga, a fajne zdobienia można nią wyczarować ;)

      Usuń
  4. fajne połaczenie :) lubię kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzialam ten manicure na zywo - od razu zwrocil moja uwage! piekny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie równe te kropeczki, mi pewnie by wyszła każda inna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie urok sondy do zdobień ;) Łatwo robi się takie kropeczki i szybciutko byś to opanowała ;)

      Usuń
  7. bardzo fajnie wymyślone, kto by pomyślał, że żółty może tak ładnie współgrać z taką niby szarością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię połączenie szarości i żółci, i w końcu udało mi się dorwać fajne odcienie lakierów w tych kolorach ;D

      Usuń
  8. Powiem Ci, że jak nie lubię żółtego na paznokciach tak takie połączenie na prawdę zrobiło na mnie wrażenie. Szary to świetny duet dla żołciaka z tego co widzę. Poza tym mani jest bardzo perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo bardzo się cieszę, że "podołałam" i mój mani przypadł Ci do gustu ;)

      Usuń
  9. Całość - po prostu megaa :D Bardzo mi się podobają Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie to się prezentuje! aż chce się takie nosić w te pochmurne dni :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne pazurki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorystycznie ładnie dobrane. Pozdrawiam. Udanych wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie dobrane kolorki, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba :) Nie mogę tylko zdecydować, który kolor jest ładniejszy - zółty czy ten popielaty fiolet? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej jaki sliczny ten serdeczny paznokieć w kropeczki :)
    Super!
    Zapraszam do siebie na raczkujące filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne połączenie kolorków :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyszło, ja nie mam cierpliwości do kropeczek ;)) Nie miałam jeszcze żadnego lakieru z Marizy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. idealne! Kolorystycznie mnie zachwycają! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać takie słowa ;) Dziękuję :D

      Usuń
  19. Kropeczki mnie zauroczyły ;) Ten szaraczek spodobał mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne te kropeczki :) A ten szary wpada w fiolet:D dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie piękne zdobienie <3 i cudownie dobrane kolory! mistrzu ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne mani :) muszę na sobie wypróbować :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)