wtorek, 8 października 2013

Makijaż inspirowany egzotyczną fauną



Witam!

W tym roku jesień niestety nas nie rozpieszcza. Nie ma co mówić o złotej polskiej jesieni, a o babim lecie już nie wspomnę. Ja pocieszam się makijażem - taką jesień bym chciała. Czerwoną, pomarańczową, brązową - jednym słowem kolorową i z promieniami słońca! Ale niestety przyroda nas nie rozpieszcza.

Poniższy makijaż wykonałam na egzotyczny konkurs u trustmyself. Zainspirowałam się słodkim ptaszyskiem. Jego dziób od razu skojarzył mi się z wyrazistą, czarną kreską ;)  Wyszło jesiennie i wesoło, bardzo pozytywnie ;)




Do wykonania makijażu użyłam:
*podkład Rimmel Match Perfection,
*korektor Hean  Hean Problem Reductor #01,
*baza pod cienie Hean,
*cień Kobo - biały #101,
*cień matowy pomarańczowy Glazel,
*cień sypki Glazel złoty,
*pigment Kobo czerwony,
*brązowy cień Graphite z paletki Sleek Showstoppers,
*czarny eyeliner Wibo,
*maskara Hean Gigant Shock professional XXL Volume,
*sztuczne rzęsy,
*puder sypki matujący Hean Mat Loose Powder,
*bronzer Sunkissed,
*zestaw do stylizacji brwi Manhattan,
*błyszczyk Miss Sporty.




I jeszcze małe ogłoszenie parafialne :P Nie wiem czy wiecie, ale od wczoraj możecie mnie znaleźć na Instagramie ;) Podawajcie swoje linki, chętnie Was poobserwuję :) Na razie jest ubogo, ale z każdym dniem zdjęć będzie coraz to więcej ;)

42 komentarze:

  1. Jejku dziewczyno każdy Twój makijaż jest tak pięknie dopracowany ♥ piękne kolory!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się :P Ale żeby aż tak? Hihi Dziękuję <3

      Usuń
  2. genialny jest! te kolorki <3 ta kreska <3 zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest, mi się jeszcze kojarzy z takim zachodzącym słońcem nad morzem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Wyrazisty, pełen energii i oryginalności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe Kochana! Mam dziś makijaż dokładnie w takich kolorach :) pomarańcz, czerwień i czerń :) Brakuje mi jedynie złotego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko jest przepiekny!idealnei dopracowany!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż:) Ciekawa kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny makijaż, ma coś z egzotyki, szkoda, że ja nie mam takiego make'upowego talentu, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie połączenia kolorków, przepięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. napatrzeć się nie mogę jaka jesteś ładna, jak laleczka:)
    śliczny make up, bardzo dobrze Ci w takich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe egzotyczne kolory!!! pieknie

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku, jaki śliczny makijaż ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. pieknie wyglada Twoja buzka, ladne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten pomarańczowy cień jest obłędny! Pięknie Ci w nim ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. ale Ty w ogóle masz śliczną buźkę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj świetny, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. makijaż bardzo ładny :) świetny ten pomarańczowy cień:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż, śliczna barwa kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  19. nawet nie wiem co powiedzieć bo słowo 'piękny' nie wystarczy <3

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny makijaż podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna inspiracja :D
    Makijaż wygląda przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale ślicznie Ci wyszedł :) bardzo mi się podoba :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo Ci ładnie w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten make up jest genialny :) Widząc zdjęcie na bocznym pasku musiałam poszukać posta z tym makijażem. Jest rewelacyjny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny! Idealnie pasuje do koloru oczu. Mogłabyś podać numer cienia. Również poszukuję matowego intensywnego pomarańczowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety te cienie z Glazel nie mają numerków :(

      Usuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)