czwartek, 31 października 2013

Makijaż konkursowy dla Makijażowo

Witajcie Kochani :*

Dziś jest ostatni dzień trwania konkursu u Makijażowo i ja oczywiście na ostatnią chwilę dodaję swoją propozycję. Niby miałam miesiąc na stworzenie makijażu, ale tak szybko zleciał mi ten miesiąc, że nawet nie miałam czasu na wariacje makijażowe. Korzystając dziś z dnia wolnego stwierdziłam, że jednak spróbuję ;) Jednak cały czas miałam pod górkę: nie mogłam się zdecydować na inspirację, jak już się zdecydowałam to znów makijaż nie wyszedł mi tak, jak tego chciałam i musiałam wszystko zmywać :( I dopiero za trzecim razem zdecydowałam się na ten prześliczny, egzotyczny kwiat i ostrych liściach. Jego kolorystyka mnie urzekła - piękny pastelowy róż, fuksja, fiolet i niebieski. A w takich kolorach to ja siebie bardzo lubię i tak poleciało ;)


Uważajcie, teraz będzie dużo zdjęć (nie mogłam się zdecydować) ;))





I troszkę więcej szczegółów - zbliżenie na oczko ;)


A walczę o takie nagrody. Pomarzyć zawsze można :))

28 komentarzy:

  1. Perfekcja. Pięknie Ci to wyszło. Powodzenia Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny:) Ja również biorę udział. Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny makijaż:) Trzymam za Ciebie kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaaa.... Do pięt Ci nie dorastam z moim makijażem na ten konk xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow świetny Ci wyszło! trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna i bardzo oryginalna inspiracja :D
    A makijaż wyszedł perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny pomsyl i precyzyjne wykonanie:_

    OdpowiedzUsuń
  8. dokładnie pomarzyć dobra rzecz, na pewno porównując twój mej kap a mój to twój jest sporo wyżej na tej drabince prowadzącej do wygranej...

    OdpowiedzUsuń
  9. łaał! aż mnie zatkało! zdjęcia ze zbliżenia ukazują jego piękno <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super i jak perfekcyjnie :) Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś niesamowita. makijaż bardzo mi się podoba, jest bardzo w moich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)