wtorek, 1 października 2013

Nie taki nudny nudziak z Golden Rose

Witajcie! ;)

Pogoda niestety nas nie rozpieszcza, więc i humor specjalnie nie dopisuje. Ja dziś niestety powracam na uczelnię. To będzie ciężki rok, pisanie pracy magisterskiej, zaliczenia, a później poszukiwania pracy. Cóż, zobaczymy jak to będzie ;)

A teraz chciałabym zostawić Was z nudziakowym lakierem od Golden Rose. Jest to lakier z serii Rich Color o numerze 10. Bardzo naturalny, nierzucający się w oczy. 


Szeroki i wygodny pędzelek. Wystarczą dwa pociągnięcia po płytce paznokcia i pazurek już jest umalowany. To bardzo lubię w tych lakierach.


Z tej serii lakierów pokazywałam Wam już pastelowego fioleciaka, ślicznego koralowca i głęboki kobalt. Teraz przyszła pora na neutralny i kultowy już kolor nude. Pierwsze zdjęcie zrobione z lampą błyskową, a kolejne dwa w świetle dziennym. Widać na nich piękny połysk lakieru i jego rzeczywisty kolorek.


W przyszłym tygodniu pojawi się obiecywana przeze mnie recenzja lakierów z tej serii. Przetestowałam je już wszystkie kilka razy i mam wyrobione zdanie na ich temat. Czy pochlebne? O tym już wkrótce na blogu ;)

41 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś lakier w tych odcieniach ale nie przypadł mi do gustu na moich pazurkach.
    Kochana chyba mnie zaraziłaś woskami YC, dziś idę do starej mydlarni w moi mieście porozglądać się za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kolory zdecydowanie najbardziej lubię na swoich paznokciach! :)
    Pozdrawiam i na nowości zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa i powodzenia studenciaku :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładny kolorek, od razu mi się spodobał :P muszę się rozejrzeć za nim :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie kolorki, zwłaszcza jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię pędzelki lakierów GR są fajnie zaokrąglone i nie zaciapuje skórej ;) Kolorek bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak, maluje się nimi raz dwa! :)

      Usuń
  7. takiego nudziaka szukam! te z wibo mnie do szalu doprowadzaly swoimi smugami i brakiem krycia :D a tu Golden Rose ma ladnego nude :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z pewnością smug Ci nie zrobi ;) Konsystencję ma idealną ;)

      Usuń
  8. jest bardzo... urokliwy! :) podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny nudziak:) Brakuje mi takiego;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny lakier :) lubię nudziaczki. Ja studia mam już za sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, przede mną najgorszy rok :P

      Usuń
  11. w buteleczce wygląda przeciętnie, ale na paznokciu się świetnie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też polubiłam bardzo te lakiery :) Mam tylko 2, ale zastanawiam się jeszcze nad poszerzeniem kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądają Twoje beżowe pazurki :) czekam na Twoją opinię o tych lakierach, ja mam tylko jeden i wszystko byłoby ok, gdyby tak szybko nie odpryskiwał :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo widzę, że nie tylko ja mam ten problem ;( I to nie jest wina pojedynczego lakieru, czy wadliwej partii. Mam 4 lakiery z tej serii i każdy zachowuje się tak samo :( A gdyby nie to, to miałabym lakiery idealne ;(

      Usuń
  16. fajna alternatywa dla bezbarwnego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  17. Nietypowy ten nudziak :). Jeśli zdjęcie nie kłamie, to ma takie pomarańczowe podtony (?) :D.

    OdpowiedzUsuń
  18. przydałby mi się taki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. w opakowaniu wyglada nie ciekawie, ale na pazurkach ślicznie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się, lubię kawę z mlekiem :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny kolor, ale ja się źle w takich czuję, bo mam strasznie blade dłonie i wygląda to groteskowo ;) Niemniej jednak tę serię bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyjemny nudziak - uwielbiam takie kolorki! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. dla mnie każdy nudziak jest zbyt nudny żeby występować solo ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. dla mnie każdy nudziak jest zbyt nudny żeby występować solo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)