sobota, 26 października 2013

Nowości kosmetyczne (Pierre Rene, Biedronka, Natura)

Witajcie kochani ;)

Dziś znów post o nowościach - troszkę mi się nazbierało tego przez ten tydzień, więc się chwalę ;) Nie chcę później o czymś zapomnieć, więc będę starała się dodawać takie wpisy na bieżąco. Jak pewnie większość z Was już wie, marka Pierre Rene wprowadziła bardzo kuszącą promocję na pojedyncze cienie do oczu - jedna sztuka kosztuje jedynie 2,60zł ;) Oczywiście nie mogła mi przejść taka okazja koło nosa i postanowiłam zaszaleć - wrzuciłam do koszyczka 12 promocyjnych cieni i lakier piaskowy ;)


Do zamówienie otrzymałam mały gratis - widoczne na powyższym zdjęciu podwójne cienie do oczu ;) Poniżej pokażę zbliżenia na wszystkie nowe maleństwa ;) Na początek piaskowy lakier w odcieniach granatu:


A teraz już pora na cienie. Posegregowałam je kolejno numerkami, aby było Wam je łatwo zlokalizować ;) Numerki i nazwy cieni znajdują się na zdjęciach, więc dodatkowy opis będzie chyba zbędny ;)


Swatche powyższych cieni. Może pomogą Wam w wyborze, podczas internetowych  zakupów:


I jeszcze gratisowe opakowanie cieni ;) Cienie te można nakładać zarówno na sucho, jak i na mokro, dzięki czemu można osiągnąć zupełnie dwa różne efekty:


Jestem ogromnie ciekawa tych nowości, jak będą spisywać się na oczku. Jeszcze nie miałam kiedy ich wypróbować, ale w weekend poddam je pierwszym testom ;) Poza zamówieniem ze strony Pierre Rene skusiłam się na drobne zakupy stacjonarne. W Biedronce kupiłam krem do rąk z olejkami naturalnymi (4,99zł). Ma bardzo słodki zapach, ale mam nadzieję, że się do niego przekonam :P


I jeszcze małe co nieco z gazetki z Natury. Od czwartku obowiązuje promocja na kremy do rąk Nautrogena. Kosztują one 11,99zł i gratis otrzymujemy ochronną pomadkę ;) Ja dodatkowo wykorzystałam kupon -10%, który otrzymałam przy poprzednich zakupach ;)


A czy Wy skorzystałyście z którejś z powyższych promocji? 
Teraz muszę w jakiś delikatny sposób wyjąć wszystkie cienie i umieścić je w jednej paletce magnetycznej :) Macie jakieś niezawodne sposoby? :)

81 komentarzy:

  1. będę musiała kupić :) ostatnio bardzo mi się podobają te w odcieniach miodowy/brązowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier piaskowy wygląda cudnie, wow ile cieni :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne odcienie jesieni ;) Oczywiście mnie najbardziej przypadł do gustu lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cold Purple i Hipnotic Chocolate od razu rzuciły mi się w oczy. Cudne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, Hipnotic Chocolate jest piękny ;)

      Usuń
  5. ale się obłowiłaś :) będą nowe makijaże <3
    ja z tej firmy DEBA mam szampon do włosów ;d ciekawe czy się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą będą ;) Sama się ich nie mogę doczekać ;))

      Usuń
  6. a co do wosków, to tak właśnie będę musiała zrobić i wytrzymać jeszcze miesiąc bez nich :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak będziesz na nie czekać to potem radość z nich będzie jeszcze większa ;)

      Usuń
  7. mm chętnie bym przygarnęła kilka kolorów cieni.. :D u mnie w Biedronce nie było takich kremików do rąk.. Fajne zakupki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz wpaść na stronę Pierre Rene i zrobić robotę :P

      Usuń
  8. Fajne te cienie, opakowanie mi przypomina Inglotowskie Vertigo ;) Widzę, że pigmentacja bardzo dobra ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za 2,60 zł te cienie? WOOOOW, naprawde sie opłąca, a efekt naprawde dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie mogłam im się oprzeć :P

      Usuń
  10. Rewelacyjna oferta, nie dziwię się, że wzięłaś tyle cieni. U mnie w Biedronce również nie było tych kremów, tylko szampony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać oferta biedronek troszkę się różni i nie wszystko wszędzie dociera :(

      Usuń
  11. Jestem ciekawa tego lakieru piaskowego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier piaskowy rozłożył mnie na łopatki - b.ładny!
    A cienie za taką cenę!? - Grzech byś miała gdybyś ich nie zakupiła~! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię grzeszyć, dlatego kupiłam :P

      Usuń
  13. faktycznie cienie bardzo tanie.
    Te podwujne mam identyczne kolory, ale druga połowa tego bezu jest zdecydowanie ładniejsza.
    U mnie na blogu jest jego recenzja.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja znów bankrutuję razem z Tobą ^^ a te cienie, szczegolnie satynowe mają świetne wykończenie... niedługo będę je testowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fioletowy cień, gratisowy i piaskowy lakier cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, ale świetne są te cienie. Najbardziej podobają mi się: mint i gold topaz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie niestety nie było kremów z DeBy, a szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Czy robi "kup mnie, kup, kup"??? Bo ja takie głosy słyszałam :P

      Usuń
  19. Bardzo podoba mi się ten piaskowy lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam 4 te same cienie co Ty :)

    http://lakierowo.blogspot.com/2013/10/pojedyncze-cienie-pierre-rene.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Takie lubię najbardziej ;) Zdecydowanie oprawiają humor ;P

      Usuń
  22. Ile cieni Oo
    Zwariowałam :P
    Ale krem z biedronki chętnie bym przygarnęła :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Ojj tak, zdecydowanie mogłaby to być cena regularna ;)

      Usuń
  24. Ile cieni, też bym pewnie nabrała jak głupia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha widzę, że załącza nam się to samo myślenie :D

      Usuń
  25. Promocja na cienie świetne, pewnie też bym ich mnóstwo nakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takich promocji trzeba zdecydowanie korzystać ;D

      Usuń
  26. Super zakupy ;) ciekawi mnie lakier na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne niedługo pojawi się i na pazurkach :D

      Usuń
  27. wow, jestem pod wrażeniem Twoich zakupów, każdy cień mi się podoba:) czekam na makijaże :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny blog :) Ciekawe notki :) Całość mega inspiruje :) Z pewnością zajrzę tutaj jeszcze nie raz :) buziaki

    + obserwujemy ? :>
    zapraszam do siebie :) http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale nowości :) Ja kupiłam ostatnio w Biedronce odżywkę do włosów DeBa. Na ten krem do rąk też patrzyłam ale się jednak nie zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku przerażał mnie jego zapach, ale teraz już się przyzwyczajam powoli ;) Ale pięknie nawilża skórę!

      Usuń
  30. Tez się zastanawiałam nad ich cieniami, ale jednak oszczędzam na kolejna paletkę Sleek:)
    Świetne kolorki wybrałaś;) Cudne zakupy. Sama bym przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cieniowy raj :) ja z Deby mam dwa szampony i odzywke do wlosow i niezle sie spisuja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sporo nowości ;) cienie bardzo przypadły mi do gustu uwielbiam takie kolory ;) ciekawe jak będzie z ich utrzymywaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczorajszy test wypadł pomyślnie ;) Nałożone na bazę wytrzymały cały dzień bez szwanku :D Już je lubię :P

      Usuń
  33. Mam ten złoty cień Pierre Rene. Udało mi sie go kupić stacjonarnie za 2,90zł. Niestety u mnie w mieście sa po 4,90zł - dyskryminacja :P Ale oferta internetowa świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuu a u mnie w Naturze już w ogóle ich nie ma ;(

      Usuń
  34. Mnie oczywiście najbardziej zaintrygował piasek :-). Czekam na zdjęcie pazurków! :DDD Co zimę czaję się na zestaw Neutrogeny! :) Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Z DeBa mam 2 szampony z Biedry :) Z cieniami poszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  36. lubię te cienie ! Chociaz wolałbym mieć w jednym miejscu takei cacka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja będę je miała w jednym miejscu ;) Wszystkie będą w jednej paletce magnetycznej ;)) Tak z pewnością będzie wygodniej i nie zapomnę o istnieniu niektórych cieni :D

      Usuń
  37. Lakier, przynajmniej w butelce, wygląda świetnie. Ciekawe jak z trwałością. Czekam na zdjęcie na pazurkach i opinię :)

    Zapraszam do siebie, szczególnie jeśli lubisz bransoletki ze skóry. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fioletowy piasek z PR świetnie się spisał, więc mam nadzieję, że i ta ciemniejsza wersja podoła moim wymaganiom ;)

      Usuń
  38. O kurczę rzeczywiście nieźle poszalałaś. Soldier Green jest na prawdę ładnym odcieniem podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow niezłe zakupy!! kolor 98 czegoś takiego właśnie szukam.Złoto-szampański

    OdpowiedzUsuń
  40. No za taką cenę to nie dziwię się, że uległaś :D Piękne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka dni myślałam i wybierałam kolory :P zamówić, nie zamówić, zamówić... i tak przez trzy dni :P

      Usuń
  41. piękne odcienie cieni:) kilka wpadło mi w oko i ja zaraz wpadnę na stronę firmową:) ile płaciłaś za wysyłkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam z koleżanką za ponad 50zł i wysyłka kurierem kosztowała nas jedynie 5zł i do tego firma dorzuciła gratisik ;) Bardzo się opłaca :D

      Usuń
  42. A ja zamiast kremu to mam szampony marki DeBa ;)

    A co do cieni - cóż za cudowna okazja! Liczę na to, że za parę miesięcy zrobią podobną promocję - chwilowo mam bana na zbyt duże kosmetyczne zakupy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj mogliby ;) Choć wydaje mi się, że wycofują te cienie i dlatego taka duża obniżka ceny

      Usuń
  43. wszystkie ale to wszystkie cienie wydaja się, że sa bardzo fajne..kusisz oj kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reakcja łańcuchowa, teraz Twoja kolej na zamówienie. Będzie nam raźniej :D

      Usuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)