poniedziałek, 7 października 2013

Piaskowe pazurki w odcieniach fioletu

Witajcie :*

Dziś przychodzę do Was z moimi fioletowymi, piaskowymi pazurkami. Odpowiedzialny za całe zamieszanie jest lakier Pierre Rene, którego pokazałam wam tutaj. Piękny pastelowy fioleciak ze złotymi drobinkami. Zakochałam się w nim od pierwszego nałożenia ;) Drobinki są baaardzo delikatne, prawie niewidoczne, a efekt piasku widoczny i wyczuwalny, jednak nie przeszkadza w niczym. Nie haczy, nie zaciąga. Uwielbiam ;]


Na pazurki nałożyłam dwie średniej grubości warstwy lakieru. Jedna warstwa pozostawia prześwity, dlatego konieczne jest nałożenie lakieru drugi raz. Na szczęście lakier bardzo szybko wysycha. A teraz poddam go różnym próbom i dam Wam znać, ile wytrzymał na moich pazurkach ;)


A czy Wy macie piaskowe lakiery? Lubicie taki efekt na paznokciach?

42 komentarze:

  1. ale pięknie się ten lakier prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam mięte z tej serii i jestem nią zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  3. wielbiam piaski z golden rose i im pozostane wierna :) choc jeden kolor mnie zawiodl, ale ten z pierre rene musze przyznac, że na twoich pazurkach wygladal baaaaaardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi ten bardziej przypadł do gustu niż te z GR ;)

      Usuń
  4. Szalenie mi się podoba! Nie mam niestety żadnego piaskowca bo rzadko maluje paznokcie - nie mam cierplowości :P a inst zakladaj i to już!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda ten piasek ale ja źle czułabym się w takim kolorze mimo, że jest uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie sie prezentuje :) szkoda ze nie mam jak go kupić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, poluj na niego w internecie ;) Ja też nigdzie stacjonarnie nie mogłam ich dorwać, a tu z nieba spadła mi ladymakeup i darmowa wysyłka ;)

      Usuń
  7. Chcę <3 jaki cudny kolorek ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny efekt:) Uwielbiam fiolety, więc tym bardziej sie zachwycam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię piaskowych lakierów, ale w tym kolorze mogłabym kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaryzykuj, może je pokochasz? :) Ja też do piaskowców podchodziłam bardzo sceptycznie, ale ten mnie zachwycił :)

      Usuń
  10. Miałam piaski ale nie zrobily na mnie większego wrażenia, zdecydowanie wolę gładkie lakiery :) Natomiast kolorek bardzo mi się podoba, właśnie takie odcienie fioletu lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten odcień i miętowy i jestem w nich zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest ten fiolecik :D Muszę dokupić jakiś piasek bo mój się kończy...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie mogę się przekonać do tych piaskowym lakierów... :(
    ale kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na początku byłam do nich sceptycznie nastawiona, ale w tym się zakochałam i mam ochotę na więcej, dużo więcej ;) Piękna miętka kusi :P

      Usuń
  14. Jakoś nie przepadam za tymi piaskami, nie przekonują mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię piaski:) Nie trzeba do nich żadnych innych ozdóbek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak, same są wystarczająco ozdobne i robią cały manicure ;)

      Usuń
  16. jak ja piasków nie lubię, tak ten prezentuje się naprawdę bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wygląda. ja jeszcze nie miałam żadnych piaskowych.

    OdpowiedzUsuń
  18. Neonowe piaski wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny! nie mam jeszcze żadnego piaska, ale jak zapoluje tak kupie od razu kilka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny lakier i piękne paznokcie:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://magdulablack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam trzy lakiery piaskowej Pierre Rene, tego akurat nie mam...ale kocham je.

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię takie lakiery ;) a ten ma śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zakochałam się w piaskach to najpiękniejsze wykończenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)