środa, 2 października 2013

Podsumowanie akcji: "Szukamy maseczki idealnej"

Witajcie :*

W ubiegłym tygodniu zakończyłam maseczkowe poszukiwania. Przez ubiegłe 6 tygodni testowałam różne maseczki do twarzy: od nawilżających przez oczyszczające, aż po te przeciwtrądzikowe. Jaki jest tego rezultat? Znalazłam w ten sposób dwie maseczki idealne i jedną prawie idealną ;) 

Jednak najbardziej zadowolona jestem z tego, że miałam motywację, aby zrobić coś dla siebie. Ja zazwyczaj kupuję przeróżne maseczki, a potem sobie leżą i się kurzą, bo nie ma ich kto używać. Bardzo się cieszę, że przyłączyłam się do tej akcji. 

Zacznę może od największych bubli, z którymi spotkałam się przez ostatnie 1,5 miesiąca.

Pierwszym i największym niewypałem była termoaktywna maseczka Synergen. Jej dziwna konsystencja i znikome działanie zasłużyły jedynie na 4/10 punktów.


Kolejnym bublem okazała się maseczka oczyszczająca z Oriflame. W ogóle się u mnie nie sprawdziła.
Dostała podobną notę, co koleżanka wyżej: 4/10.

A teraz będzie już tylko lepiej :) Maseczka przeciwtrądzikowa Synergen nie wypadła już tak źle, jak jej różowa koleżanka. Swoim działaniem zasłużyła sobie na 8/10 punktów.


Nieco lepsza, bo 9/10 punktów otrzymała maseczka nawilżająca z Perfecty. Punkcik odjęłam za krótkotrwały efekt, ale ogólnie byłam z niej bardzo zadowolona.


A teraz wisienki na torcie - moje maseczki idealne. Zacznę może od maseczki zwężającej pory AA. Jest to idealny produkt do mojej mieszanej cery. Otrzymała ona oczywiście 10/10.



I mój drugi ideał - doskonale nawilżająca maseczka z Efektima. Ładnie nawilża i odżywia cerę. Zasłużone 10/10! :)


A czy Wy znalazłyście swoje idealne maseczki? :)

31 komentarzy:

  1. Zainteresowała mnie maseczka zwężająca pory, możliwe, że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej maseczki jeszcze nie miałam, zresztą ostatnio nie wykonuję regularnie maseczek co muszę zmienić. Co do tej maseczki, może się skuszę i wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj zawiesiłam oko na maseczce z AA. Lece do drogerii po zakup, może zadziała pozytywnie na moje pory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Im dalej w las tym więcej drzew"- a tu by tak powiedzieć "więcej plusów" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może sama się kiedyś skuszę na tę maseczkę AA, choć wolę jednak pełnowymiarowe opakowania. Z drugiej jednak strony, jeśli coś okaże się niewypałem, to można szubko zużyć albo wyrzucić, a przy zakupie sporej tubki robi się problem ;) Na razie jednak masek mam pod dostatkiem i nie szykuję się do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze kupić tą z serii AA:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta AA najbardziej mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się,że dzięki tej akcji znalazłaś swoje ideały:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnej z nich jeszcze nie miałam, a moją maseczką idealną jest oczyszczająca z Efektimy.

    OdpowiedzUsuń
  10. sprawdza się powiedzenie, ostatni będą pierwszymi :D
    żadnej z tych maseczek nie miałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się boję tych wszystkich maseczek drogeryjnych po tej z Perfecie. Mam baaardzo trądzikową cere, a ona pogorszyła jej stan tragicznie! Wolę jednak apteczne maseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. perfecta jest fajna, właśnie wczoraj kupiłam tą efektimy z anasem bo ładnie wyglądała, świetnie ją oceniłaś, dzisiaj testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tych trzech ostatnich z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o niektóre z nich naprawdę kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo sobie cenię maseczkę z perfecty. Nakładam ją na noc i rano buźka wygląda na wypoczętą i dobrze nawilżoną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie obie maseczki z Synergen jak i reszta ich kosmetyków wypadały fatalnie, okropnie przesuszały skórę najlepsze maseczki moim zdaniem są z Organic Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Należę do tej grupy :D
    https://www.facebook.com/groups/306502989479165/
    Jak będzie się zbliżać jakieś spotkanie to daj mi znać proszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. maseczka efektima mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również bardzo lubię maseczki z EFEKTIMY - świetnie się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Efektima jest już na mojej zakupowej liście :) Dobra taka akcja, motywuje dodatkowo do systematyczności :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam ta efektime wiec musze wreszcie użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czyli muszę wypróbować tę maseczkę AA :) Kosmetyki Perfecty bardzo lubię :)
    Takie projekty to super motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najważniejsze że ideał znaleziony ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że jak większość zainteresowała mnie ta zmniejszająca pory AA . Ale to dobrze, że podczas akcji udało znaleźć się aż dwóch ulubieńców!:) Pozdrawiam Pola, aaa tu mój zwariowany świat!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam niebieską maseczkę z Synergenu i u mnie kompletnie się nie sprawdziła niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam niebieską maseczkę z Synergenu i u mnie kompletnie się nie sprawdziła niestety ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)